A 4iG Csoport részeként, az AH Média Kereskedelmi Zrt., a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft., az Invitech ICT Services Kft. és az One Magyarország Zrt. Etikai és Üzleti Magatartási Kódexet fogadott el, amely a 4iG Csoport által elfogadott és követni kívánt értékeket, elveket, etikai normákat, valamint a munkavállalóitól elvárt magatartási és viselkedési normákat tükrözi és ami egyben tevékenységünk útmutatója is.
Az Etikai és Üzleti Magatartási Kódex célja, hogy irányelveinkkel és utasításunkkal összhangban biztosítsuk a vállalataink, munkavállalóink integritását és megfelelését, szabályozva a munkatársaink vállalaton belüli, illetve külső kapcsolatainkban tanúsított magatartását, valamint, hogy az iránytűként szolgáljon valamennyi kollégánk számára az egymással, valamint ügyfeleinkkel szemben elvárt magatartás tekintetében.
Valamennyi munkatársunktól elvárjuk az Etikai és Üzleti Magatartási Kódex ismeretét és az abban lefektetett alapelvek betartását.
Az Etikai és Üzleti Magatartási Kódex kiadásával szeretnénk megerősíteni elkötelezettségünket a hatályos jogszabályoknak és etikai normáknak való megfelelés mellett.
Emellett az Üzleti Partneri Etikai Kódex kiadásával kívánjuk üzleti partnereink felé is ezen elkötelezettségünket kifejezni. Az Üzleti Partneri Etikai Kódex azon etikai normákat tartalmazza, amelyeket a partnereinkkel fennálló üzleti kapcsolatainkban kiemelten fontosnak tartunk és amelyek betartását üzleti partnereinktől is elvárjuk.
Harmadrészt, az Etikai Bizottság Működési Rendjéről szóló szabályzatunk kiadásával kívánjuk elérni, hogy a 4iG Csoport részeként kifejezzük elköteleződésünket a jogszabályok, valamint az Etikai és Üzleti Magatartási Kódex betartása iránt, annak érdekében, hogy a jogszerű, valamint az Etikai és Üzleti Magatartási Kódexünk szerinti működés minden esetben biztosított legyen.