Ha megtaláltad a neked való mobil és otthoni szolgáltatást, eldöntheted, hogy készülékkel vagy készülék nélkül szeretnéd megrendelni.
Készülékvásárláskor előfordulhat, hogy előleget is kell fizetned, ennek összege függ a készülék típusától és a mellé választott szolgáltatástól.
A kosárban ellenőrizheted a kiválasztott szolgáltatásokat, azok havi díját és kedvezményeidet, illetve extra szolgáltatásokat is választhatsz.
Ha mobil szolgáltatást rendeltél, lehetőséged van számhordozást kérni vagy kiválasztani új telefonszámodat.
Ha leellenőrizted a kosár tartalmát, válaszd a Tovább a megrendeléshez opciót.
Ha új ügyfelünk vagy, add meg e-mail címedet és telefonszámodat, a megrendelés után ez lesz One fiókod felhasználóneve. A fiókhoz tartozó jelszó beállításáról emailben tájékoztatunk.
Ha otthoni szolgáltatást rendeltél, kiválaszthatod, hogy mikor érkezzen a technikus. Ha otthonodban már van kiépített Vodafone jelkábel, akkor lehetőséged van saját beüzemelést is kérni, amiben részletes útmutatókkal és videós segédletekkel segítünk.
Adataid megadása után véglegesítsd a megrendelést. A megrendelés után e-mail üzenetben tájékoztatunk a rendelés állapotáról. Kapcsolattartói e-mail címedet ellenőrizheted vagy módosíthatod One fiókodban.
Szolgáltatásodat online is könnyen módosíthatod:
Ha szerződésed határozott ideje még nem járt le, akkor is módosíthatod szolgáltatásodat nagyobb csomagra. Ha kisebbre szeretnél váltani a határozott idő lejárta előtt, akkor kötbért kell fizetned. Szolgáltatásmódosításkor a határozott idő újraindul.
Ha otthoni szolgáltatásaidat szeretnéd költöztetni, az nem jelent szolgáltatásmódosítást vagyis a költöztetéssel a határozott idő és szolgáltatásod sem változik.
Ha már megrendelted szolgáltatásodat, de készüléket nem választottál hozzá, ezt utólag is bármikor megteheted:
Ebben az esetben a megrendeléskor nem kell fizetned semmit, hiszen havi díjas szolgáltatásaidat utólag számlázzuk.
Jó tudnod! Csomagodat One fiókodban is követheted.
Ha problémád van a megrendeléssel vagy meggondoltad magad, minél hamarabb kérd kollégáink segítségét a belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámon.
Ha csomagod sérülten érkezett meg, vedd fel velünk a kapcsolatot online, és ha van rá lehetőséged képet is csatolj az üzenet mellé.