Online vásárlás menete, fizetés és szállítási információk
Díjmentes szállítás
Biztonságos fizetés
Kamatmentes részletfizetés
Új szolgáltatás megrendelése
Válassz szolgáltatást
Nézd meg mobil és otthoni szolgáltatásainkat. Otthoni szolgáltatásainknál az oldal tetején add meg a címedet, ahol TV vagy internetszolgáltatásodat szeretnéd használni. Erre azért van szükség, hogy ellenőrizni tudjuk a szolgáltatás elérhetőségét. Ha meglévő ügyfelünk vagy, a személyre szabott kedvezmények megjelenítéséhez jelentkezz be One fiókodba az oldal tetején! Ha otthoni szolgáltatásod és legalább egy mobil szolgáltatásod is nálunk van, akkor ONE+ ügyfelünkként számos kedvezményt biztosítunk.Válassz készüléket (opcionális)
Ha megtaláltad a neked való mobil és otthoni szolgáltatást, eldöntheted, hogy készülékkel vagy készülék nélkül szeretnéd megrendelni.
Készülékvásárláskor előfordulhat, hogy előleget is kell fizetned, ennek összege függ a készülék típusától és a mellé választott szolgáltatástól.
Add a kosárhoz
A kosárban ellenőrizheted a kiválasztott szolgáltatásokat, azok havi díját és kedvezményeidet, illetve extra szolgáltatásokat is választhatsz.
Ha mobil szolgáltatást rendeltél, lehetőséged van számhordozást kérni vagy kiválasztani új telefonszámodat.
Ha leellenőrizted a kosár tartalmát, válaszd a Tovább a megrendeléshez opciót.
Add le a megrendelést
Ha új ügyfelünk vagy, add meg e-mail címedet és telefonszámodat, a megrendelés után ez lesz One fiókod felhasználóneve. A fiókhoz tartozó jelszó beállításáról emailben tájékoztatunk.
Ha otthoni szolgáltatást rendeltél, kiválaszthatod, hogy mikor érkezzen a technikus. Ha otthonodban már van kiépített Vodafone jelkábel, akkor lehetőséged van saját beüzemelést is kérni, amiben részletes útmutatókkal és videós segédletekkel segítünk.
Adataid megadása után véglegesítsd a megrendelést. A megrendelés után e-mail üzenetben tájékoztatunk a rendelés állapotáról. Kapcsolattartói e-mail címedet ellenőrizheted vagy módosíthatod One fiókodban.
Meglévő szolgáltatás módosítása, hosszabbítása
Szolgáltatásodat online is könnyen módosíthatod:
- Lépj be One fiókodba.
- A választott szolgáltatásnál kattints a csomag módosítása vagy szerződéshosszabbítás opcióra.
- Válaszd ki új szolgáltatásodat.
Jó tudnod!
Ha szerződésed határozott ideje még nem járt le, akkor is módosíthatod szolgáltatásodat nagyobb csomagra. Ha kisebbre szeretnél váltani a határozott idő lejárta előtt, akkor kötbért kell fizetned. Szolgáltatásmódosításkor a határozott idő újraindul.
Ha otthoni szolgáltatásaidat szeretnéd költöztetni, az nem jelent szolgáltatásmódosítást vagyis a költöztetéssel a határozott idő és szolgáltatásod sem változik.
Ha utólag szeretnél készüléket választani
Ha már megrendelted szolgáltatásodat, de készüléket nem választottál hozzá, ezt utólag is bármikor megteheted:
- Lépj be One fiókodba, és válaszd ki a szolgáltatást, ami mellé készüléket szeretnél.
- Kattints a Csomag módosítása gombra.
- Meglévő tarifacsomagodnál válaszd a készülékkel kérem lehetőséget.
- Válaszd ki új készülékedet, és tedd a kosárba.
Fizetés
Ha szolgáltatásod mellé készüléket is rendeltél:
- Megrendelésedet kifizetheted online, az OTP zárt biztoságos rendszerén keresztül vagy a futárnál bankkártyával vagy készpénzzel.
- Az online bankkártyás fizetéskor kétfaktoros hitelesítéssel kell megerősítened a rendelést.
Ha csak szolgáltatást rendeltél:
Ebben az esetben a megrendeléskor nem kell fizetned semmit, hiszen havi díjas szolgáltatásaidat utólag számlázzuk.
Szállítás
- A kiszállítás az egész ország területén díjmentes.
- Kizárólag magyar címekre szállítunk.
- Csomagodat az Express One vagy a Magyar Posta fogja kézbesíteni 5 munkanapon belül.
- Csomagautomatába is kérheted a kiszállítást, erről a futár cég küld információt a várható kiszállítási idő előtti nap.
- E-mailben értesítünk amikor összekészítettük, illetve amikor átadtuk a futárnak a csomagodat. A kiszállítás napján a kézbesítés várható időpontját is elküldjük. A szállítási címen vagy dátumon ekkor tudsz módosítani.
- A csomagot kizárólag a megrendelő veheti át, miután a futár ellenőrizte személyazonosításra alkalmas okmányát (személyazonosító igazolvány, útlevél vagy jogosítvány). Ügyfeleink biztonsága érdekében a meghatalmazással történő átvételre nincs lehetőség!
Jó tudnod! Csomagodat One fiókodban is követheted.
Problémám van a megrendeléssel
Ha problémád van a megrendeléssel vagy meggondoltad magad, minél hamarabb kérd kollégáink segítségét a belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámon.
Ha csomagod sérülten érkezett meg, vedd fel velünk a kapcsolatot online, és ha van rá lehetőséged képet is csatolj az üzenet mellé.