Online vásárlás menete, fizetés és szállítási információk

Díjmentes szállítás

A kiszállítás minden megrendeléskor és az egész ország területén díjmentes.

Biztonságos fizetés

Fizethetsz online, az OTP rendszerén keresztül, illetve a futárnak bankkártyával vagy készpénzzel.

Kamatmentes részletfizetés

Új készülékedet kamatmentes részletfizetéssel és akár 0 Ft kezdőrészlettel is választhatod.

Új szolgáltatás megrendelése

  • Válassz szolgáltatást

    Nézd meg mobil és otthoni szolgáltatásainkat. Otthoni szolgáltatásainknál az oldal tetején add meg a címedet, ahol TV vagy internetszolgáltatásodat szeretnéd használni. Erre azért van szükség, hogy ellenőrizni tudjuk a szolgáltatás elérhetőségét. Ha meglévő ügyfelünk vagy, a személyre szabott kedvezmények megjelenítéséhez jelentkezz be One fiókodba az oldal tetején! Ha otthoni szolgáltatásod és legalább egy mobil szolgáltatásod is nálunk van, akkor ONE+ ügyfelünkként számos kedvezményt biztosítunk.
  • Válassz készüléket (opcionális)

    Ha megtaláltad a neked való mobil és otthoni szolgáltatást, eldöntheted, hogy készülékkel vagy készülék nélkül szeretnéd megrendelni.

    Készülékvásárláskor előfordulhat, hogy előleget is kell fizetned, ennek összege függ a készülék típusától és a mellé választott szolgáltatástól.

  • Add a kosárhoz

    A kosárban ellenőrizheted a kiválasztott szolgáltatásokat, azok havi díját és kedvezményeidet, illetve extra szolgáltatásokat is választhatsz.

    Ha mobil szolgáltatást rendeltél, lehetőséged van számhordozást kérni vagy kiválasztani új telefonszámodat.

    Ha leellenőrizted a kosár tartalmát, válaszd a Tovább a megrendeléshez opciót.

  • Add le a megrendelést

    Ha új ügyfelünk vagy, add meg e-mail címedet és telefonszámodat, a megrendelés után ez lesz One fiókod felhasználóneve. A fiókhoz tartozó jelszó beállításáról emailben tájékoztatunk.

    Ha otthoni szolgáltatást rendeltél, kiválaszthatod, hogy mikor érkezzen a technikus. Ha otthonodban már van kiépített Vodafone jelkábel, akkor lehetőséged van saját beüzemelést is kérni, amiben részletes útmutatókkal és videós segédletekkel segítünk.

    Adataid megadása után véglegesítsd a megrendelést. A megrendelés után e-mail üzenetben tájékoztatunk a rendelés állapotáról. Kapcsolattartói e-mail címedet ellenőrizheted vagy módosíthatod One fiókodban.

Mobil szolgáltatások

Válassz korlátlan, havi díjas, feltöltőkártyás vagy hordozható mobilinternet tarifacsomagjainkból.

Otthoni szolgáltatások

Válassz otthoni internet és TV csomagjaink közül, számos kiegészítő szolgáltatással.

Ha problémád van a megrendeléssel vagy meggondoltad magad, minél hamarabb kérd kollégáink segítségét a belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámon.

Ha csomagod sérülten érkezett meg, vedd fel velünk a kapcsolatot online, és ha van rá lehetőséged képet is csatolj az üzenet mellé.