Változások a korábbi DIGI Mobil szolgáltatásban

Szolgáltatásaid a megszokott módon és feltételekkel működnek.

Tájékoztatás a korábbi DIGI Mobil szolgáltatással kapcsolatos változásról

A DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. 2025. október 1-jével beolvadt a One Magyarország Zrt.-be. A beolvadást követően a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. megszűnt, és jogutódja, a One Magyarország Zrt. biztosítja mobilszolgáltatásodat.

A változás részeként 2025. november végén ki kell cserélned a SIM-kártyádat, hogy továbbra is működjön a mobilszolgáltatásod.

A SIM-kártya csere pontos időpontjáról SMS-ben értesítünk, az új SIM-kártyádat pedig tértivevényes postai levélben küldjük októberben.

Ha segítségre van szükséged, keresd kollégáinkat a belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámon, vagy látogass el személyesen üzleteink egyikébe.

Fontos változások, amik érinthetnek

Információk a számlázással kapcsolatban

Mobilszámláidat továbbra is a hónap elején állítjuk ki, a már korábban megszokott formában, elektronikusan vagy papír alapon.

Ha csak a korábbi DIGI Mobil szolgáltatással rendelkező ügyfelünk vagy:

Az októberi számlád a megszokott módon érkezik, és tartalmazza majd az októberi havi díj összegét, valamint a szeptemberi forgalmat.

Novemberben nem küldünk számlát, decemberben viszont kettőt is kapsz majd:

Egyet, ami a technikai átállás előtti tételeket tartalmazza

  • a novemberi tört havi díjat az átállás időpontjáig,
  • valamint az októberi és novemberi forgalmat az átállás időpontjáig.

Egy másikat pedig az átállás utáni időszakról, amely tartalmazza

  • a novemberi tört havi díjat az átállás időpontjától és a decemberi havi díjat,
  • valamint a forgalmi díjakat az átállás időpontjától.

Ha mobil és vezetékes szolgáltatással is rendelkező ügyfelünk vagy:

Az októberi és novemberi számlázásban nem lesz változás, minden a megszokott módon zajlik majd (tehát a havi díjakat előre, a forgalmi díjakat pedig utólag számlázzuk ki).

Decembertől kezdve viszont a két szolgáltatáshoz két külön számlát küldünk majd.

A decemberi számlád így néz majd ki:

Mobilszolgáltatásod számlája az alábbiakat tartalmazza:

  • a novemberi tört havi díjat az átállás időpontjától és a decemberi havi díjat,
  • valamint a forgalmi díjakat az átállás időpontjától.

Vezetékes szolgáltatásod számlája pedig az alábbiakat:

  • az októberi és novemberi forgalmat az átállás időpontjáig,
  • a novemberi tört havi díjat az átállás időpontjától és a decemberi havi díjat,
  • valamint ebben a számládban jóváírjuk neked a novemberi havi díj túlfizetésének összegét, amelyet egy hónappal korábban, a novemberi számlázáskor előre kifizettél.

A számlázással kapcsolatban bővebb információt a Számlázási információk oldalunkon találsz.

Csoportos beszedés

Amennyiben számláidat csoportos beszedési megbízással fizeted, a változást követően új csoportos beszedési megbízást kell adnod a bankodnak. Ügyelj arra, hogy a One Magyarország beszedési azonosítóját add meg. A One csoportos beszedési azonosítója: A11895927.

Bővebb információt a számlabefizetéssel kapcsolatban weboldalunkon találsz.

Fontos!

A SIM-kártya csere után az első számlát kérjük, más módon fizesd ki, például ATM-en vagy banki átutalással. Az egyéb számlafizetési módokról weboldalunkon tájékozódhatsz. Csak ezután indítsd el az új csoportos beszedési megbízást.

Ügyfélazonosítók változása

A technikai átállás és SIM-kártya csere után új, 1-essel kezdődő, 10 számjegyű ügyfélazonosítót kapsz, mellyel a telefonos vagy a személyes ügyintézés során azonosíthatod magad.

Az ügyfélazonosítót az új előfizetői szerződés első oldalán találod majd.

One online fiók és One alkalmazás

A korábbi D-Ügyfélkapu helyett mostantól a One online fiókot és a One mobilalkalmazást használhatod ügyeid intézésére: személyre szabhatod szolgáltatásaidat, befizetheted számláidat, vagy extra adatot vásárolhatsz.

A technikai átállást követően a One online fiókodba első alkalommal a telefonszámod megadásával léphetsz be. Segítség a One fiók használatához.

Ha korábban már használtad a One fiókot, akkor az e-mail címeddel vagy telefonszámoddal és a jelszavaddal léphetsz be.

Milyen előnyökkel jár a technikai átállás?

Korlátlan adat és beszélgetés 90 napig

Amennyiben MobilMax+ (korábban D MobilMax+) tarifacsomagod van, az új SIM-kártya aktiválása után 90 napig korlátlan belföldi adatot és hívást biztosítunk számodra belföldön magyar, az EU-ból magyar és EU-s, normál díjas számokra. A 90 napos időszak lejárta után a díjcsomagodban foglalt adatmennyiség és percdíjak lépnek életbe.

Egyszerűbb parkolás mobilegyenleggel

A MobilParkolás szolgáltatás segítségével gyorsan és kényelmesen egyenlítheted ki parkolásod készpénz használata nélkül, mobiltelefonod havi számlája terhére. További információk a MobilParkolásról.

Elérhetővé válik számodra is az EU Roaming szolgáltatás

További információk az EU Roamingról.

További információk

Nem, a technikai átállással a tarifacsomag tartalma és havidíja nem változik.

SMS-üzenetben tájékoztatunk, hogy mikor (nap és időpont) kell majd kicserélned a régi SIM-kártyát a tértivevényes levélben megküldött új SIM-kártyára.
Ahány előfizetéssel rendelkezel, annyi értesítő levelet és SIM-kártyát küldünk: például, ha két előfizetésed van, akkor két levelet és két SIM-kártyát kapsz.
A levél és az abban szereplő információk segítségével azonosíthatod be, hogy melyik kártya melyik előfizetéshez tartozik.

Az SMS üzenetet azon a napon küldjük a cserében érintett telefonszámra, amikor ki kell cserélni a SIM-kártyát. A SIM-kártyát októberben, egy tértivevényes levélben postázzuk számodra.

Igen, az új SIM-kártya aktiválása miatt változnak az ügyfélazonosítók, melyeket az új szerződésed első oldalán találod majd. A szerződés a One online fiókodba érkezik a technikai átállást követően, melyről e-mailt és SMS üzenetet is kapsz.

A One-fiókba első alkalommal telefonszámoddal vagy a 3-assal kezdődő egyedi One azonosítóddal léphetsz be.

Az új azonosítók a szerződésed első oldalán találhatóak:

  • 1-essel kezdődő azonosító, ami 10 számjegyű - az ügyfélszámod
  • 2-essel kezdődő azonosító, ami 10 számjegyű - a számlázási azonosítód
  • 3-assal kezdődő azonosító, ami 10 számjegyű - a One egyedi azonosítód

Ha korábban már használtad a One fiókot, akkor e-mail-címeddel vagy telefonszámoddal és jelszavaddal léphetsz be.

Nem, a számlázási módod nem változik, ha korábban papír alapon vagy elektronikus úton állítottuk ki, akkor a SIM-kártya cserét követően is papír alapon vagy elektronikus úton kapod a számlákat.

Ha elhagytad a SIM-kártyát, akkor kérjük, fáradj be személyesen a hozzád legközelebb eső One-üzletbe, amit az Üzletkeresővel találsz meg.

Ha hibás SIM-kártyát kaptál, kérjük, fáradj be a hozzád legközelebb eső One üzletbe, ahol kollégáink cserélik a SIM-kártyát.

Ha október 30-ig nem kaptad meg a SIM-kártyát tartalmazó tértivevényes levelünket, akkor kérjük, 2025. november 12-ig fáradj be a hozzád legközelebb eső One-üzletbe.

Nem, a SIM-kártya csere nem érinti a vezetékes szolgáltatásokat, ugyanakkor kérjük, figyelj arra, hogy a mobil és meglévő vezetékes szolgáltatásaidról a technikai átállást követően külön számlát kapsz. A vezetékes szolgáltatásban, annak számlázásában és fizetésében nem lesz változás.

Igen, a SIM-kártya-cserét követően lesz lehetőség arra, hogy a számláidat összevonjuk. További részletekért keresd kollégáinkat a belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámon, vagy látogass el személyesen üzleteink egyikébe.

Igen, a jelenleg használt készülékben működik majd a SIM-kártya, de bármikor lehetőséged van új készüléket vásárolni.

Nem, telefonszámod nem változik az új SIM-kártya aktiválásával.

Amennyiben másik hívószámot szeretnél, kérjük, keresd kollégáinkat a belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámon, vagy látogass el személyesen üzleteink valamelyikébe.

Nem, a szerződésed határozatlan ideig érvényes.

A szolgáltatás bármikor felmondható, a felmondási feltételekért keresd kollégáinkat a belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámon, vagy látogass el személyesen üzleteink valamelyikébe.