Változások a korábbi DIGI Mobil szolgáltatásban
Szolgáltatásaid a megszokott módon és feltételekkel működnek.
Tájékoztatás a korábbi DIGI Mobil szolgáltatással kapcsolatos változásról
A DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. 2025. október 1-jével beolvadt a One Magyarország Zrt.-be. A beolvadást követően a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. megszűnt, és jogutódja, a One Magyarország Zrt. biztosítja mobilszolgáltatásodat.
A változás részeként 2025. november végén ki kell cserélned a SIM-kártyádat, hogy továbbra is működjön a mobilszolgáltatásod.
A SIM-kártya csere pontos időpontjáról SMS-ben értesítünk, az új SIM-kártyádat pedig tértivevényes postai levélben küldjük októberben.
Ha segítségre van szükséged, keresd kollégáinkat a belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámon, vagy látogass el személyesen üzleteink egyikébe.
Fontos változások, amik érinthetnek
Információk a számlázással kapcsolatban
Mobilszámláidat továbbra is a hónap elején állítjuk ki, a már korábban megszokott formában, elektronikusan vagy papír alapon.
Ha csak a korábbi DIGI Mobil szolgáltatással rendelkező ügyfelünk vagy:
Az októberi számlád a megszokott módon érkezik, és tartalmazza majd az októberi havi díj összegét, valamint a szeptemberi forgalmat.
Novemberben nem küldünk számlát, decemberben viszont kettőt is kapsz majd:
Egyet, ami a technikai átállás előtti tételeket tartalmazza
- a novemberi tört havi díjat az átállás időpontjáig,
- valamint az októberi és novemberi forgalmat az átállás időpontjáig.
Egy másikat pedig az átállás utáni időszakról, amely tartalmazza
- a novemberi tört havi díjat az átállás időpontjától és a decemberi havi díjat,
- valamint a forgalmi díjakat az átállás időpontjától.
Ha mobil és vezetékes szolgáltatással is rendelkező ügyfelünk vagy:
Az októberi és novemberi számlázásban nem lesz változás, minden a megszokott módon zajlik majd (tehát a havi díjakat előre, a forgalmi díjakat pedig utólag számlázzuk ki).
Decembertől kezdve viszont a két szolgáltatáshoz két külön számlát küldünk majd.
A decemberi számlád így néz majd ki:
Mobilszolgáltatásod számlája az alábbiakat tartalmazza:
- a novemberi tört havi díjat az átállás időpontjától és a decemberi havi díjat,
- valamint a forgalmi díjakat az átállás időpontjától.
Vezetékes szolgáltatásod számlája pedig az alábbiakat:
- az októberi és novemberi forgalmat az átállás időpontjáig,
- a novemberi tört havi díjat az átállás időpontjától és a decemberi havi díjat,
- valamint ebben a számládban jóváírjuk neked a novemberi havi díj túlfizetésének összegét, amelyet egy hónappal korábban, a novemberi számlázáskor előre kifizettél.
A számlázással kapcsolatban bővebb információt a Számlázási információk oldalunkon találsz.
Csoportos beszedés
Amennyiben számláidat csoportos beszedési megbízással fizeted, a változást követően új csoportos beszedési megbízást kell adnod a bankodnak. Ügyelj arra, hogy a One Magyarország beszedési azonosítóját add meg. A One csoportos beszedési azonosítója: A11895927.
Bővebb információt a számlabefizetéssel kapcsolatban weboldalunkon találsz.
Fontos!
A SIM-kártya csere után az első számlát kérjük, más módon fizesd ki, például ATM-en vagy banki átutalással. Az egyéb számlafizetési módokról weboldalunkon tájékozódhatsz. Csak ezután indítsd el az új csoportos beszedési megbízást.
Ügyfélazonosítók változása
A technikai átállás és SIM-kártya csere után új, 1-essel kezdődő, 10 számjegyű ügyfélazonosítót kapsz, mellyel a telefonos vagy a személyes ügyintézés során azonosíthatod magad.
Az ügyfélazonosítót az új előfizetői szerződés első oldalán találod majd.
One online fiók és One alkalmazás
A korábbi D-Ügyfélkapu helyett mostantól a One online fiókot és a One mobilalkalmazást használhatod ügyeid intézésére: személyre szabhatod szolgáltatásaidat, befizetheted számláidat, vagy extra adatot vásárolhatsz.
A technikai átállást követően a One online fiókodba első alkalommal a telefonszámod megadásával léphetsz be. Segítség a One fiók használatához.
Ha korábban már használtad a One fiókot, akkor az e-mail címeddel vagy telefonszámoddal és a jelszavaddal léphetsz be.
Milyen előnyökkel jár a technikai átállás?
Korlátlan adat és beszélgetés 90 napig
Amennyiben MobilMax+ (korábban D MobilMax+) tarifacsomagod van, az új SIM-kártya aktiválása után 90 napig korlátlan belföldi adatot és hívást biztosítunk számodra belföldön magyar, az EU-ból magyar és EU-s, normál díjas számokra. A 90 napos időszak lejárta után a díjcsomagodban foglalt adatmennyiség és percdíjak lépnek életbe.
Egyszerűbb parkolás mobilegyenleggel
A MobilParkolás szolgáltatás segítségével gyorsan és kényelmesen egyenlítheted ki parkolásod készpénz használata nélkül, mobiltelefonod havi számlája terhére. További információk a MobilParkolásról.