One készülékbiztosítás

amire mindig számíthatsz

Válaszd ki, miben segíthetünk

Milyen információt keresel?

Tudd biztonságban készülékeid!

One készülékbiztosítással - globális lefedettségünknek köszönhetően - bárhol is légy, készüléked mindig biztosítva van. Két biztosítási csomag, az Alap+ és az Extra+ közül választhatsz, melyek fedezetet nyújtanak:

  • véletlenszerű károsodásra (például ha leejted a telefont és az összetörik)
  • véletlenszerű folyadék- és vízkárokra
  • lopás esetén (Extra+ biztosítással)
  • az eszköz gyári tartozékainak, a káreseménnyel együtt történő károsodására vagy lopására

A One készülékbiztosítás az Assurant Europe Insurance N.V. által nyújtott termék.

Kép egy törött képernyőjű telefonról
Malacpersely

Válassz Üzleti Pro vagy Prestige tarifacsomagot, és akár a teljes készülékbiztosítás havi díját jóváírjuk a határozott idő lejártáig!

Érdekel

Kisvállalati előfizetőknek, 2 éves előfizetéssel. Legfeljebb az Alap+ készülékbiztosítás díja kerül jóváírásra havonta, a 2éves határozott idejű szerződés végéig. A tájékoztatás nem teljes körű.

  • Lopásra kiterjedő biztosítási fedezetért válaszd a One Extra+ biztosítást!

Mennyibe kerül a készülékbiztosítás?

KészülékkategóriaS (0–51 999 Ft)M (52 000–103 999 Ft)L (104 000-199 999 Ft)XL (200 000 Ft-tól)
Havi díjÖnrészHavi díjÖnrészHavi díjÖnrészHavi díjÖnrész
One készülékbiztosítás Alap+540 Ft4 500 Ft1 200 Ft10 000 Ft2 410 Ft23 000 Ft2 740 Ft30 000 Ft
One készülékbiztosítás Extra+870 Ft6 000 Ft1 860 Ft15 000 Ft3 290 Ft30 000 Ft4 390 Ft36 000 Ft

A feltüntetett árak bruttó árak. A részletes készüléklistát innen töltheted le (PDF).

Mire nyújt fedezetet a biztosítás?

Alap+Extra+
Véletlen sérülés
Gyártói jótálláson kívüli meghibásodás
Külföldön történő káresemény
Beázásból származó vízkárok
Rongálás
Gyári tartozékok sérülése vagy lopása az incidens során*
Betöréses lopás
Rablás
Zseblopás
Jogosulatlan hálózati díjak megtérítése**

*Azon tartozékokra vonatkozik bruttó 53.000 Ft értékig, amelyek az eredeti termékcsomagolásban megtalálhatóak voltak és ugyanazon incidens során sérültek meg vagy lopták el őket (mobileszköz, eSIM-mel vagy SIM-kártya foglalattal rendelkező tablet vagy okosóra, valamint gyerek és senior okosóra biztosítása esetén).

**Lopás esetén bruttó 180 000 Ft értékig, amennyiben azok az ellopott eszközhöz tartozó SIM-kártyáról történtek, és a lopástól számított 48 órán belül keletkeztek. Annak érdekében, hogy el lehessen kerülni az illetéktelen használatból eredő tételeket a havi számlán, fontos, hogy minél hamarabb, de az eseménytől számított legfeljebb 8 napon belül jelezd kárigényed a belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámon.

Hogyan rendelhető meg a biztosítás?

  • Ha még nem vettél készüléket:

    Válaszd ki online új készülékedet, majd válassz hozzá készülékbiztosítást is.

  • Ha már vettél készüléket, és sértetlen, valamint működőképes állapotban van:

    a vásárlástól számított 60 naptári napon belül hozd be üzleteink egyikébe, és kérd munkatársaink segítségét.

További információk a készülékbiztosításról

One készülékbiztosítás Alap+One készülékbiztosítás Extra+
Havi díjÖnrészHavi díjÖnrész
S készülékkategória havi díja*
(0-51 999 Ft)
540 Ft4 500 Ft870 Ft6 000 Ft
Üzleti Pro vagy Prestige havidíj kedvezmény mértéke a 2 éves határozott idő lejártáig540 Ft540 Ft
M készülékkategória havi díja*
(52 000-103 999 Ft)
1 200 Ft10 000 Ft1 860 Ft15 000 Ft
Üzleti Pro vagy Prestige havidíj kedvezmény mértéke a 2 éves határozott idő lejártáig1 200 Ft1 200 Ft
L készülékkategória havi díja*
(104 000-199 999 Ft)
2 410 Ft23 000 Ft3 290 Ft30 000 Ft
Üzleti Pro vagy Prestige havidíj kedvezmény mértéke a 2 éves határozott idő lejártáig2 410 Ft2 410 Ft
XL készülékkategória havi díja*
(200 000 Ft-tól)
2 740 Ft30 000 Ft4 390 Ft36 000 Ft
Üzleti Pro vagy Prestige havidíj kedvezmény mértéke a 2 éves határozott idő lejártáig2 740 Ft2 740 Ft

Új készülékbiztosítások esetén a One Készülékbiztosítást aktiváljuk. Akár új Üzleti Pro vagy Prestige szolgáltatáscsomagok 24 hónapos határozott idővel, készülékkel történő választásával - a tarifacsomag részeként igényled a biztosítást, akár bármely más szolgáltatáscsomag vagy önálló, előfizetés nélküli, részletre vásárolt készülék mellé kiegészítő szolgáltatásként, az Assurant Europe Insurance N.V. biztosító gondoskodik készüléked biztosításáról.

Az Assurant Biztosító ügyfelei számára a One Ügyfélszolgálatán létrehozott 'Készülékbiztosítás és Kárrendezési Csoport' végzi a károk elbírálását.

Panasz bejelentése céljából hívd a belföldről díjmentesen hívható 1270-et és válaszd az 'Készülékbiztosítás' menüpontot!
A csoport elérhetősége: hétfő: 8:00 - 20:00, kedd - péntek: 8:00- 16:30

További információt az Assurant Europe Insurance N.V. biztosítóról itt találsz.
Előfizetőink számára kínált One készülékbiztosításról pedig itt tájékozódhatsz!

A biztosítást - lakossági vagy üzleti - havidíjas Előfizetőink igényelhetik előfizetésükhöz kapcsolódó szolgáltatáscsomag vagy önálló, előfizetés nélküli, részletre vásárolt készülék mellé, vagy az készülékvásárlástól számított 60 naptári napon belül. A szolgáltatás megrendelhető személyesen One márkaképviseleten és a viszonteladói hálózatában, telesales csatornánkon vagy online, a készülék vásárlásával egyidejűleg.

Amennyiben a biztosítás nem a készülékvásárlással egyidőben kerül megkötésre, be kell mutatnod a sértetlen és működőképes készüléket a szolgáltatás megrendelésekor üzleteink valamelyikében. A biztosítás a készülékvásárlást követő - 60 naptári napon belüli - utólagos megrendeléséhez az alábbiakat kell magaddal vinned:

Üzleti ügyfelek esetén:

  • Aláírási jog, képviseleti jog ellenőrzése + az aláíró személyazonosítására alkalmas okirat + lakcímkártya
  • A sértetlen, működőképes készülék

A szolgáltatás szerződéshosszabbításkor történő készülékvásárlás esetén is megrendelhető ugyanezekkel a feltételekkel.

A One készülékbiztosítás fedezet alá vonható készülékek listáját a mindenkori, hatályos „Készülékbiztosítási alapárlista” tartalmazza
(PDF), vagy megtekinthető a One magyarországi üzlethálózatában.

A biztosítási fedezetből való alapvető kizárások:

  • Amennyiben szándékosan tetted ki kockázatnak a készülékedet, és nem vigyáztál rá az általában elvárható módon;
  • A készülék elvesztése, megmagyarázhatatlan eltűnése, elhagyása stb. esetén, vagy ha nem tudod bemutatni a sérült készüléket;
  • A készüléken tárolt adatok (ideértve a telepített szoftvereket, függetlenül attól, hogy az ingyenesen vagy visszterhesen kerültek beszerzésre) helyreállítása.
  • A biztosítás nem fedezi az olyan általános kopás, elhasználódás, vagy külsérelmi nyomok okozta károkat, amelyek nem akadályozzák a készülék normál működését (pl. karcolások és horpadások) valamint olyan véletlenszerű káresemény során keletkezett esztétikai sérüléseket, amelyek nem befolyásolják annak használatát.
  • Az első jóváhagyott kárigény dátumától kezdődő bármely tizenkét hónapra vonatkozóan további 2 jóváhagyott kárigény lehetséges. A harmadik kárigény jóváhagyása után a biztosítás automatikusan megszüntetésre kerül.

A biztosító mentesülését és a kártérítési kötelezettség kizárásának az előbbi jellemző eseteken túli részletes eseteit az Általános Szerződéses feltételeink 5. Készülékbiztosítás pontjában találod, mely a lenti „Részletes biztosítási feltételek” pont alatti linken érhető el.

A Biztosító elkötelezett amellett, hogy folyamatosan magas színvonalú szolgáltatást nyújtson. Ha úgy érzed, nem megfelelő szolgáltatást kaptál a Biztosítótól vagy a One-tól, vagy kérdésed van a biztosítással kapcsolatban, hívd a One-t az alábbi elérhetőségeken:

Panasz bejelentése céljából hívd a 1270-et és válaszd az 'Készülékbiztosítás' menüpontot!:

A One Készülékbiztosítás és Kárrendezési Csoportjának elérhetősége:
hétfő: 8:00 - 20:00, kedd - péntek: 8:00- 16:30
Ezen kívül személyesen, bármely üzletünkben is bejelentheted panaszodat!:

Amennyiben közvetlenül a biztosítónál szeretnél panaszt tenni:

Az Assurant Biztosító elérhetősége - 2018. május 2. után kötött biztosítások esetén: http://www.assurant.hu/onekeszulekbiztositas

Gyakori kérdések
Lakossági készülékbiztosítás