Elérhetőségeink

Válassz elérhetőségeink közül:

Telefonos kapcsolatfelvétel

Belföldről díjmentesen: 1270
Külföldről: 1270 vagy +36 70 700 1270 (normál díjjal hívható)

Telefonos ügyfélszolgálatunkat a hét bármely napján, a nap minden órájában (00:00-24:00) hívhatod.

A lenti ügyfélszolgálati terheltséget jelző ábra segítségével könnyedén megtervezheted a hívásod időpontját, a hét minden napján.

Ügyfélszolgálati menütérkép

Ügyfélszolgálatunk az az alábbi menütérképen keresztül kezeli a hívásod.

Gyakori témák

A telefonos ügyintézéshez hívd a belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámot, majd a táblázat segítségével válaszd ki a megfelelő menüpontot.

Téma1270-es menüpont
Általános panaszügyintézés0-3

Írd meg a panaszod online
Otthoni TV szolgáltatás2-1-2

Jelentsd be a hibát online, írj nekünk
Mobil feltöltőkártyás egyenleggel kapcsolatos tájékoztatás és ügyintézés3-1

Ellenőrizd egyenleged az alkalmazásban
Otthoni szolgálatásokkal kapcsolatos hibabejelentés és támogatás2-1

Jelentsd be a hibát online, írj nekünk

Ha nem találtad meg amit kerestél, keress a lenti táblázatban a szűrők segítségével

Összes téma

A telefonos ügyintézéshez hívd a belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámot, majd a táblázat segítségével válaszd ki a megfelelő menüpontot.

Téma1270-es menüpont
Panaszügyintézés
Általános panaszügyintézés0-3

Írd meg a panaszod online
Otthoni hibabejelentéssel kapcsolatos panaszügyintézés0-1

Írd meg a panaszod online
Mobil hibabejelentéssel kapcsolatos panaszügyintézés0-2

Írd meg a panaszod online
Általános panaszügyintézés0-2

Írd meg a panaszod online
Új előfizetés megrendelése, meglévő hosszabbítása
Lakossági új mobil szolgáltatás megrendelése vagy a meglévő hosszabbítása1-1

Válassz új szolgáltatást vagy módosítsd a meglévőt online
Lakossági új TV, internet, telefon szolgáltatás megrendelése vagy a meglévő hosszabbítása1-2

Válassz új szolgáltatást vagy módosítsd a meglévőt online
Üzleti új mobil szolgáltatás megrendelése vagy a meglévő hosszabbítása1-3

Válassz új szolgáltatást vagy módosítsd a meglévőt online
Üzleti új TV, internet, telefon szolgáltatás megrendelése vagy a meglévő hosszabbítása1-4

Válassz új szolgáltatást vagy módosítsd a meglévőt online
Technikai hibabejelentés és támogatás
Otthoni szolgálatásokkal kapcsolatos hibabejelentés és támogatás2-1

Jelentsd be a hibát online, írj nekünk
mindigTV szolgáltatás2-1-1

Jelentsd be a hibát online, írj nekünk
Otthoni TV szolgáltatás2-1-2

Jelentsd be a hibát online, írj nekünk
Otthoni internet és telefon szolgáltatás2-1-3

Jelentsd be a hibát online, írj nekünk
Mobil szolgálatásokkal kapcsolatos hibabejelentés és támogatás2-2

Jelentsd be a hibát online, írj nekünk
Számlázás és egyenleg
Mobil feltöltőkártyás egyenleggel kapcsolatos tájékoztatás és ügyintézés3-1

Ellenőrizd egyenleged az alkalmazásban
Mobil előfizetéses számlázással kapcsolatos tájékoztatás és ügyintézés3-2

Töltsd le és fizesd be számláidat az alkalmazásban
Otthoni előfizetéses számlázással kapcsolatos tájékoztatás és ügyintézés3-3

Tudj meg többet számládról
Lejárt mobil befizetési határidővel, részletfizetéssel, haladékkal kapcsolatos tájékoztatás és ügyintézés3-4

Tudj meg többet a korlátozáskezelésről
Lejárt otthoni befizetési határidővel, részletfizetéssel, haladékkal kapcsolatos tájékoztatás és ügyintézés3-5

Tudj meg többet a korlátozáskezelésről
Általános ügyintézés
Feltöltőkártyás adategyeztetés4-1

Végezd el az adategyeztetést online
Roaming szolgáltatások4-2

Tudj meg többet a roamingról
mindigTV szolgáltatás4-3

Online ügyintézés
Eszközbiztosítás4-4

Tudj meg többet a készülékbiztosításról
Előfizetés lemondása4-5

Kérd a szolgáltatásod lemondását online
Mobil szolgáltatás általános ügyintézés4-6

Gyakori kérdések
Otthoni szolgáltatás általános ügyintézés4-7

Gyakori kérdések
Mobil SIM-kártya letiltása
Mobil SIM kártya letiltása5

English menu
Complaints service8-1

More information
Network, coverage or service error report8-2

More information
Billing and general administration8-3

More information