Online fiókok


One fiók: lehet még egyszerűbb az ügyintézés

One fiókoddal gyorsan és biztonságosan intézheted mobil és vezetékes szolgáltatással kapcsolatos ügyeidet.

Többek között személyre szabhatod, módosíthatod szolgáltatásaidat, megtekintheted, befizetheted, letöltheted számláidat, átírhatod kapcsolattartói adataidat, illetve ellenőrizheted a szerződésed lejárati idejét.

One fiókodat automatikusan létrehozzuk a szerződés megkötésekor. Ha nem állítottad be jelszavadat, vagyis még nem léptél be fiókodba, válaszd a Segítség a belépéshez opciót.

Leggyakrabban használt opciók a One fiókban

Számlák kezelése

One fiókodban megnézheted, letöltheted és kiegyenlítheted aktuális és korábbi számláidat is. Belépés után válaszd a Számláim menüpontot, ahol számláidat lejáratuk szerinti sorrendben jelenítjük meg. A One fiókodon keresztüli befizetés minden esetben zárt, biztonságos rendszeren keresztül történik és a könyvelési ideje azonnali!

Ha még papír alapú számlát kapsz, One fiókod Beállítások/Számlázási beállítások menüpontja alatt válaszd az elektronikus számlázási módot, így a következő számládat már kapcsolattartói e-mail címedre kézbesítjük. Jó tudnod! Az elektronikus számlázási mód biztonságos és környezetbarát, ráadásul az e-Pack kedvezményre is jogosult leszel.

Mi az az e-Pack kedvezmény?

Megnézem a számláimat

Egyenlegfeltöltés

One fiókodban feltöltheted és ellenőrizheted aktuális egyenlegedet, illetve megnézheted korábbi feltöltéseid összegét.

Szolgáltatások kezelése

Ellenőrizheted a határozott idejű szerződésed lejárati idejét, meghosszabbíthatod meglévő szolgáltatásodat, és vásárolhatsz extra adatot.

Beállítások

Kényelmesen és gyorsan frissítheted személyes és kapcsolattartói adataidat, és más felhasználóknak is adhatsz hozzáférést szolgáltatásaidhoz.

Belépés után állíts be hozzáférési szerepköröket!

Miután beléptél, a hozzáférések opció segítségével könnyen és gyorsan adhatsz más felhasználóknak is hozzáférést bármelyik szolgáltatásodhoz, amivel kapcsolatban a meghatalmazott online, telefonon vagy személyesen ügyet is intézhet.

A Beállítások menüpont alatt válaszd ki a Hozzáférések opciót, majd a megfelelő jogosultsági szintnél nyomj a Meghívás gombra. Add meg az e-mail címét annak az ismerősödnek, akit szeretnél meghívni. Erre a címre küldünk neki egy üzenetet, ahol el tudja fogadni a meghívásod. Tudj meg többet a hozzáférésekről és azok beállításairól itt!

Segítség a belépéshez

Ha nem tudsz belépni One fiókodba

A bejelentkező felületen add meg belépési azonosítódat és jelszavadat!

Ha nem vagy biztos belépési azonosítódban: használd kapcsolattartói e-mail címedet vagy telefonszámodat, amire számlaértesítőidet is kapod.

Ha nem vagy biztos a jelszavadban: belépési azonosítód ellenőrzése után, használd az “Elfelejtettem a jelszavam” opciót a bejelentkező felületen. Az üzenetben kapott ideiglenes jelszóval lépj be, és változtasd meg jelszavad.

One fiók belépés

Ha korábban még nem léptél be

a bejelentkező felületen, a Bejelentkezés gomb alatt kattints a “Nem tudok bejelentkezni, segítséget kérek” lehetőségre

a felugró ablakban válaszd a “Még nincs One fiókom” opciót

add meg belépési azonosítódat: azt az e-mail címedet vagy telefonszámodat, amit szerződéskötéskor megadtál

a megadott e-mail címre vagy telefonszámra elküldjük ideiglenes jelszavad

bejelentkezés után állítsd be jelszavad