Központosított Közbeszerzési Információk

One Magyarország Zrt. Központosított Közbeszerzés

A One Magyarország Zrt. – a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság (DKÜ Zrt.), mint Beszerző által lefolytatott keretmegállapodásos eljárás Szállítójaként – több területen is képes kiszolgálni a központosított közbeszerzésre kötelezett és ahhoz önként csatlakozó intézmények igényeit. Célunk, hogy minél szélesebb választékban, első osztályú termékekkel és szolgáltatásokkal álljunk ügyfeleink rendelkezésére.

Mobil távközlési szolgáltatások beszerzése (MSZOLG23)

  • Időtartam:

    24 hónap (egy alkalommal legfeljebb 6 hónappal meghosszabbítható azzal, hogy a meghosszabbítás miatt a keretmennyiség 30%-kal emelhető).
  • A keretmegállapodás hatálya:

    • Szerződéskötési időszak: 24 hónap
    • Teljesítési időszak: 24 hónap
    • Elszámolási időszak: 3 hónap
    • Keretmegállapodás azonosítója: DKM01MSZOLG23

Közbeszerzési projektiroda elérhetőségei és feladatai

A közbeszerzési iroda feladatai többek között:
  • DKR megrendelések visszaigazolása,
  • Érintett Szervezetek tájékoztatása a közvetlen megrendeléssel és versenyújranyitásokkal kapcsolatban,
  • az eljárással kapcsolatos szakmai információk biztosítása az Érintett Szervezetek részére.

A tenderben ezt a feladatot a One Magyarország Zrt. alvállalkozójaként az Invitech látja el.

Telefon: +36 1 888 3878

Elérhetőség munkanapokon: 08:00-17:00 óráig
E-mail: mszolg@one-in.hu

Kiemelt Ügyfélszolgálat feladatai és elérhetőségei

A Kiemelt Ügyfélszolgálat feladatai többek között:
az Érintett Szervezet Egyedi Előfizetői Szerződésének aláírását követően a szerződéshez kapcsolódó szolgáltatások aktiválása, deaktiválása, SIM-kártya megrendelések kiszállítása, számhordozási folyamat lebonyolítása, a megkötött szerződésben szereplő díjcsomagokkal kapcsolatos tájékoztatás.

Telefonszám: Belföldről: 1445 / Külföldről : +36 1 877 4040

Elérhetőség:

az 5000-nél kevesebb SIM-kártyával rendelkező Intézmények részére:
H-P 08:00-17:00 óráig

az 5000-nél több SIM-kártyával rendelkező Intézmények részére:
Munkanapokon H-P 08:00-17:00 óráig és ezen túli időszakban az adott ügyfélkörnek továbbra is rendelkezésére áll

E-mail:

dku.ugyfelszolgalat@one.hu
Többek között az alábbi témák ügyintézésében: bejelentés, észrevétel technikai jellegű, számlával, hálózattal, lefedettséggel kapcsolatban; folyószámla-kivonat kérése, PIN/PUK kód kérése, ügyfélbiztonsági kód módosítása, SIM és telefonszám csere igények kezelése.

dku.backoffice@one.hu
Az alábbi típusú igények kezelése esetén: SIM-kártya megrendelése, kapcsolattartó váltás, tulajdonjog átírás, számhordozások rögzítése.

Korlátozáskezelés, Panaszbejelentés:

Mobil Korlátozáskezelés:
onekintkezcsop@one.hu
Mobil technikai panaszbejelentés form:
www.one.hu/kozep-nagyvallalatok/dkupanaszkezeles
Telemetriai, tömeges sms technikai panaszbejelentés:
dku.hiba@one.hu

A keretmegállapodás alapján igénybe vehető termékek, melyeket 11 típusú szolgáltatási csomagban nyújtunk:

  • Mobil kommunikációs hang alapú szolgáltatás, ehhez kapcsolódóan csomagkapcsolt adatátviteli szolgáltatás, GPRS (Internet elérés) - 2,5G (EDGE) - 4G (LTE) - 5G
  • Telemetriai szolgáltatások (IoT)
  • Tömeges SMS szolgáltatás
További részletes információ a DKÜ honlapján érhető el.