A One Magyarország Zrt. – a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság (DKÜ Zrt.), mint Beszerző által lefolytatott keretmegállapodásos eljárás Szállítójaként – több területen is képes kiszolgálni a központosított közbeszerzésre kötelezett és ahhoz önként csatlakozó intézmények igényeit. Célunk, hogy minél szélesebb választékban, első osztályú termékekkel és szolgáltatásokkal álljunk ügyfeleink rendelkezésére.
A tenderben ezt a feladatot a One Magyarország Zrt. alvállalkozójaként az Invitech látja el.
Elérhetőség munkanapokon: 08:00-17:00 óráig
E-mail: mszolg@one-in.hu
A Kiemelt Ügyfélszolgálat feladatai többek között:
az Érintett Szervezet Egyedi Előfizetői Szerződésének aláírását követően a szerződéshez kapcsolódó szolgáltatások aktiválása, deaktiválása, SIM-kártya megrendelések kiszállítása, számhordozási folyamat lebonyolítása, a megkötött szerződésben szereplő díjcsomagokkal kapcsolatos tájékoztatás.
az 5000-nél kevesebb SIM-kártyával rendelkező Intézmények részére:
H-P 08:00-17:00 óráig
az 5000-nél több SIM-kártyával rendelkező Intézmények részére:
Munkanapokon H-P 08:00-17:00 óráig és ezen túli időszakban az adott ügyfélkörnek továbbra is rendelkezésére áll
dku.ugyfelszolgalat@one.hu
Többek között az alábbi témák ügyintézésében: bejelentés, észrevétel technikai jellegű, számlával, hálózattal, lefedettséggel kapcsolatban; folyószámla-kivonat kérése, PIN/PUK kód kérése, ügyfélbiztonsági kód módosítása, SIM és telefonszám csere igények kezelése.
dku.backoffice@one.hu
Az alábbi típusú igények kezelése esetén: SIM-kártya megrendelése, kapcsolattartó váltás, tulajdonjog átírás, számhordozások rögzítése.