Számhordozás

Hozd át hozzánk a mobilszámodat

Díjmentes

Telefonszámodat az előhívószámmal együtt díjmentesen áthozhatod hozzánk.

Rugalmas

A számhordozást az általad kiválasztott napon 20:00 és 00:00 között elvégezzük neked.

Egyszerű

A folyamatot elég a One-nál elindítanod, a többit már mi intézzük el neked.

Hogyan tudom áthozni a számomat a One-hoz?

  • Válaszd ki és tedd a kosárba új One mobil előfizetésedet.
  • A kosárban válaszd a Számhordozás opciót.
  • Válaszd ki jelenlegi szolgáltatódat és add meg a telefonszámot, illetve a számhordozás napját.
Mobil előfizetések

A számhordozás előtt ellenőrizd a jelenlegi szolgáltatódnál:

Minden személyes adatod pontosan úgy szerepel, ahogy okmányaidban.

Nincs 30 napot meghaladó számlatartozásod.

A szerződésbontás feltételeit és az esetleges költségeit.

A számhordozást üzleteinkben is kérheted

Találd meg a hozzád legközelebbit:One üzletek

A számhordozás legkorábbi időpontja az igénylés utáni 2. munkanap lehet. Ha a számhordozást 16.00 óra után kéred, a legkorábbi időpont 3 munkanap múlva lehetséges, amely időtartam alatt a számátadással érintett számokon a szolgáltatás részben vagy egészben szünetelhet! A számhordozás a választott napon este 20.00 és 00.00 között fog megtörténni.

Ha SIM-kártyád esetleg nem érkezett meg az általad megadott számhordozási dátumig, üzleteinkben lehetőséged van újra igényelni a számhordozást.

Ha jelenlegi szolgáltatódnál a következő személyes adataid nem helyesek vagy nem aktuálisak, a számhordozás sikertelen lesz:

  • név, anyja neve, születési hely és idő, állandó lakóhely (irányítószám, település, utca, házszám), személyi azonosító okmány száma

Kérjük, ezek helyességét a számhordozás előtt ellenőrizd!

Figyelj rá, hogy minden adatod úgy szerepeljen, ahogy okmányaidban!

Ha bármelyik adatod megváltozott (pl. házasság utáni névváltoztatás miatt), a számhordozás előtt frissítsd adataidat jelenlegi szolgáltatódnál.

Ha határozott idejű szerződésed vagy készülékrészleted van jelenlegi szolgáltatódnál:

  • Ha határozott idejű szerződésed (hűségidőd) van, a szerződésed felbontása költségekkel járhat, amit a számhordozás előtt ki kell egyenlítened.
  • Ha készüléket is választottál részletfizetéssel szerződésed mellé, a jelenlegi szolgáltatód kérheti annak egyösszegű kifizetését.
  • A határozott idejű szerződésed lejárta vagy a részletre vásárolt készülék árának egyösszegben történő kiegyenlítése után díjmentesen kérheted készüléked függetlenítését jelenlegi szolgáltatódnál.

Ha feltöltőkártyás szolgáltatásod van jelenlegi szolgáltatódnál:

  • Javasoljuk, hogy meglévő egyenlegedet használd fel, vagy igényeld vissza jelenlegi szolgáltatódtól a számhordozás előtt, mivel a szolgáltatás fennmaradó összegének visszatérítését a számhordozást vagy utólagos számhordozást követő legfeljebb 30 napon belül kérvényezheted volt szolgáltatódtól.
  • Ha készüléket is választottál feltöltőkártyád mellé, annak függetlenítését bármikor, díjmentesen igényelheted jelenlegi szolgáltatódnál.

Ha használod a hangposta szolgáltatást:

  • Ha a hordozni kívánt telefonszámon használod a hangposta szolgáltatást, a számhordozás után üzeneteidet nem tudod áthozni vagy visszahallgatni.