Számhordozás
Hozd át hozzánk a mobilszámodat
Díjmentes
Rugalmas
Egyszerű
Hogyan tudom áthozni a számomat a One-hoz?
- Válaszd ki és tedd a kosárba új One mobil előfizetésedet.
- A kosárban válaszd a Számhordozás opciót.
- Válaszd ki jelenlegi szolgáltatódat és add meg a telefonszámot, illetve a számhordozás napját.
A számhordozás előtt ellenőrizd a jelenlegi szolgáltatódnál:
Minden személyes adatod pontosan úgy szerepel, ahogy okmányaidban.
Nincs 30 napot meghaladó számlatartozásod.
A szerződésbontás feltételeit és az esetleges költségeit.
A számhordozást üzleteinkben is kérheted
További tudnivalók
A számhordozás legkorábbi időpontja az igénylés utáni 2. munkanap lehet. Ha a számhordozást 16.00 óra után kéred, a legkorábbi időpont 3 munkanap múlva lehetséges, amely időtartam alatt a számátadással érintett számokon a szolgáltatás részben vagy egészben szünetelhet! A számhordozás a választott napon este 20.00 és 00.00 között fog megtörténni.
Ha SIM-kártyád esetleg nem érkezett meg az általad megadott számhordozási dátumig, üzleteinkben lehetőséged van újra igényelni a számhordozást.
Ha jelenlegi szolgáltatódnál a következő személyes adataid nem helyesek vagy nem aktuálisak, a számhordozás sikertelen lesz:
- név, anyja neve, születési hely és idő, állandó lakóhely (irányítószám, település, utca, házszám), személyi azonosító okmány száma
Kérjük, ezek helyességét a számhordozás előtt ellenőrizd!
Figyelj rá, hogy minden adatod úgy szerepeljen, ahogy okmányaidban!
Ha bármelyik adatod megváltozott (pl. házasság utáni névváltoztatás miatt), a számhordozás előtt frissítsd adataidat jelenlegi szolgáltatódnál.
Ha határozott idejű szerződésed vagy készülékrészleted van jelenlegi szolgáltatódnál:
- Ha határozott idejű szerződésed (hűségidőd) van, a szerződésed felbontása költségekkel járhat, amit a számhordozás előtt ki kell egyenlítened.
- Ha készüléket is választottál részletfizetéssel szerződésed mellé, a jelenlegi szolgáltatód kérheti annak egyösszegű kifizetését.
- A határozott idejű szerződésed lejárta vagy a részletre vásárolt készülék árának egyösszegben történő kiegyenlítése után díjmentesen kérheted készüléked függetlenítését jelenlegi szolgáltatódnál.
Ha feltöltőkártyás szolgáltatásod van jelenlegi szolgáltatódnál:
- Javasoljuk, hogy meglévő egyenlegedet használd fel, vagy igényeld vissza jelenlegi szolgáltatódtól a számhordozás előtt, mivel a szolgáltatás fennmaradó összegének visszatérítését a számhordozást vagy utólagos számhordozást követő legfeljebb 30 napon belül kérvényezheted volt szolgáltatódtól.
- Ha készüléket is választottál feltöltőkártyád mellé, annak függetlenítését bármikor, díjmentesen igényelheted jelenlegi szolgáltatódnál.
Ha használod a hangposta szolgáltatást:
- Ha a hordozni kívánt telefonszámon használod a hangposta szolgáltatást, a számhordozás után üzeneteidet nem tudod áthozni vagy visszahallgatni.
- Lépj be a Flotta online Shopba céges e-mail címeddel vagy online kódoddal.
- Válassz flottás előfizetéseink közül és tedd a kosárba.
- A kosárban válaszd a Számhordozás opciót.
- Válaszd ki jelenlegi szolgáltatódat és add meg a telefonszámot, illetve a számhordozás napját.
A számhordozás előtt ellenőrizd a jelenlegi szolgáltatódnál:
Minden személyes adatod pontosan úgy szerepel, ahogy okmányaidban.
Nincs 30 napot meghaladó számlatartozásod.
A szerződésbontás feltételeit és az esetleges költségeit.
A számhordozást üzleteinkben is kérheted
További tudnivalók
A számhordozás legkorábbi időpontja az igénylés utáni 2. munkanap lehet. Ha a számhordozást 16.00 óra után kéred, a legkorábbi időpont 3 munkanap múlva lehetséges, amely időtartam alatt a számátadással érintett számokon a szolgáltatás részben vagy egészben szünetelhet! A számhordozás a választott napon este 20.00 és 00.00 között fog megtörténni.
Ha SIM-kártyád esetleg nem érkezett meg az általad megadott számhordozási dátumig, üzleteinkben lehetőséged van újra igényelni a számhordozást.
Ha jelenlegi szolgáltatódnál a következő személyes adataid nem helyesek vagy nem aktuálisak, a számhordozás sikertelen lesz:
- név, anyja neve, születési hely és idő, állandó lakóhely (irányítószám, település, utca, házszám), személyi azonosító okmány száma
Kérjük, ezek helyességét a számhordozás előtt ellenőrizd!
Figyelj rá, hogy minden adatod úgy szerepeljen, ahogy okmányaidban!
Ha bármelyik adatod megváltozott (pl. házasság utáni névváltoztatás miatt), a számhordozás előtt frissítsd adataidat jelenlegi szolgáltatódnál.
Ha határozott idejű szerződésed vagy készülékrészleted van jelenlegi szolgáltatódnál:
- Ha határozott idejű szerződésed (hűségidőd) van, a szerződésed felbontása költségekkel járhat, amit a számhordozás előtt ki kell egyenlítened.
- Ha készüléket is választottál részletfizetéssel szerződésed mellé, a jelenlegi szolgáltatód kérheti annak egyösszegű kifizetését.
- A határozott idejű szerződésed lejárta vagy a részletre vásárolt készülék árának egyösszegben történő kiegyenlítése után díjmentesen kérheted készüléked függetlenítését jelenlegi szolgáltatódnál.
Ha feltöltőkártyás szolgáltatásod van jelenlegi szolgáltatódnál:
- Javasoljuk, hogy meglévő egyenlegedet használd fel, vagy igényeld vissza jelenlegi szolgáltatódtól a számhordozás előtt, mivel a szolgáltatás fennmaradó összegének visszatérítését a számhordozást vagy utólagos számhordozást követő legfeljebb 30 napon belül kérvényezheted volt szolgáltatódtól.
- Ha készüléket is választottál feltöltőkártyád mellé, annak függetlenítését bármikor, díjmentesen igényelheted jelenlegi szolgáltatódnál.
Ha használod a hangposta szolgáltatást:
- Ha a hordozni kívánt telefonszámon használod a hangposta szolgáltatást, a számhordozás után üzeneteidet nem tudod áthozni vagy visszahallgatni.
Ha SIM-kártyádat partnerhálózatunk egyikében vásároltad (például Auchan), aktiváld, majd a számhordozáshoz kérd munkatársaink segitségét a belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámon.
- Rendeld meg SIM-kártyádat.
- A kosárban válaszd a Számhordozás opciót.
- Válaszd ki jelenlegi szolgáltatódat és add meg a telefonszámot, illetve a számhordozás napját.
- SIM-kártyádat kiszállítás után már használhatod is.
Ha feltöltőkártyás ügyfélként havi díjas előfizetésre váltasz, akkor is megtarthatod a számod!
SIM-kártya rendelésA számhordozás előtt ellenőrizd a jelenlegi szolgáltatódnál:
Minden személyes adatod pontosan úgy szerepel, ahogy okmányaidban.
Nincs 30 napot meghaladó számlatartozásod.
A szerződésbontás feltételeit és az esetleges költségeit.
A számhordozást üzleteinkben is kérheted
További tudnivalók
A számhordozás legkorábbi időpontja az igénylés utáni 2. munkanap lehet. Ha a számhordozást 16.00 óra után kéred, a legkorábbi időpont 3 munkanap múlva lehetséges, amely időtartam alatt a számátadással érintett számokon a szolgáltatás részben vagy egészben szünetelhet! A számhordozás a választott napon este 20.00 és 00.00 között fog megtörténni.
Ha SIM-kártyád esetleg nem érkezett meg az általad megadott számhordozási dátumig, üzleteinkben lehetőséged van újra igényelni a számhordozást.
Ha jelenlegi szolgáltatódnál a következő személyes adataid nem helyesek vagy nem aktuálisak, a számhordozás sikertelen lesz:
- név, anyja neve, születési hely és idő, állandó lakóhely (irányítószám, település, utca, házszám), személyi azonosító okmány száma
Kérjük, ezek helyességét a számhordozás előtt ellenőrizd!
Figyelj rá, hogy minden adatod úgy szerepeljen, ahogy okmányaidban!
Ha bármelyik adatod megváltozott (pl. házasság utáni névváltoztatás miatt), a számhordozás előtt frissítsd adataidat jelenlegi szolgáltatódnál.
Ha határozott idejű szerződésed vagy készülékrészleted van jelenlegi szolgáltatódnál:
- Ha határozott idejű szerződésed (hűségidőd) van, a szerződésed felbontása költségekkel járhat, amit a számhordozás előtt ki kell egyenlítened.
- Ha készüléket is választottál részletfizetéssel szerződésed mellé, a jelenlegi szolgáltatód kérheti annak egyösszegű kifizetését.
- A határozott idejű szerződésed lejárta vagy a részletre vásárolt készülék árának egyösszegben történő kiegyenlítése után díjmentesen kérheted készüléked függetlenítését jelenlegi szolgáltatódnál.
Ha feltöltőkártyás szolgáltatásod van jelenlegi szolgáltatódnál:
- Javasoljuk, hogy meglévő egyenlegedet használd fel, vagy igényeld vissza jelenlegi szolgáltatódtól a számhordozás előtt, mivel a szolgáltatás fennmaradó összegének visszatérítését a számhordozást vagy utólagos számhordozást követő legfeljebb 30 napon belül kérvényezheted volt szolgáltatódtól.
- Ha készüléket is választottál feltöltőkártyád mellé, annak függetlenítését bármikor, díjmentesen igényelheted jelenlegi szolgáltatódnál.
Ha használod a hangposta szolgáltatást:
- Ha a hordozni kívánt telefonszámon használod a hangposta szolgáltatást, a számhordozás után üzeneteidet nem tudod áthozni vagy visszahallgatni.