Korlátozáskezelés

Válaszd ki, hogy melyik One ügyféltípusba tartozol:

Hogyan kerülhet a szolgáltatásod korlátozás alá?

Számlaértesítő

Számláidat "Új számlája készült" elnevezéssel küldjük el arra az e-mail címre és telefonszámra, amit One online fiókodban, kapcsolattartói adataidnál beállítottál. A számla elkészülte nem fizetési felszólítás!

Fizetési felszólítás

A számla lejárta után és a korlátozás előtt többször emlékeztetünk lejárt számládról: az első fizetési felszólítás díjmentes, a második fizetési felszólítás díja 600 Ft. Ez az összeg a második felszólítás kiküldésének időpontjában terhelődik.

Szolgáltatás korlátozása

Számlatartozás esetén korlátozhatjuk szolgáltatásodat a fizetési határidőtől számított 15 nap után. Korlátozás után e-mailben és postai úton is értesítünk a felmondásról, amennyiben nem egyenlíted ki a tartozásod.

Számládat a korlátozás ideje alatt is rendezheted, hogy elkerüld a felmondással járó következményeket.
Számlabefizetés

Fizetési felszólítást kaptam. Hogyan tudom elkerülni a korlátozást?

Számla befizetése

A korlátozás, a további felszólítások és azok esetleges díjainak elkerülése érdekében fizesd be számládat! Fontos, hogy a különböző befizetési módoknak, különböző könyvelési ideje van. Az online befizetés azonnali, ezért javasoljuk, hogy válaszd ezt a számlafizetési módot.

Jó tudnod! Ha már befizetted a számládat, az első felszólítást tekintsd tárgytalannak.

Ha nincs lehetőséged online befizetni a lejárt számládat

Ha nem tudod online rendezni a tartozásodat (aminek azonnali a könyvelési ideje), és biztos vagy benne, hogy nem érkezik meg hozzánk a befizetésed a korlátozás napjáig, akkor javasoljuk, hogy a számla kiegyenlítése után küldd el nekünk a befizetési igazolást. Ezzel elkerülheted a szolgáltatásod korlátozását és a visszakapcsolással járó díjfizetést.

Ne felejtsd el megadni a számlafizető azonosítódat a befizetés leigazolásakor! Ezt a számlád második oldalán találod.

Befizetési igazolás beküldése

Ha biztos vagy benne, hogy nem tudod rendezni a tartozásodat a korlátozás előtt, kérj haladékot. Ezt ezen az oldalon lévő chaten is megteheted, ami vezetékes szolgáltatásokkal kapcsolatosan munkanapokon 8:30-16:30 között, míg mobil szolgáltatások esetében munkanapokon 11:00-16:45 között érhető el.

Mi történik a szolgáltatás korlátozásakor?

Otthoni szolgáltatásnál: az internet sebessége, illetve az elérhető TV csatornák száma csökken, illetve vezetékes telefonról csak segélyhívást lehet indítani.
Mobil szolgáltatásnál: nem tudsz hívásokat indítani (csak segélyhívásokat) vagy SMS-t küldeni és az adatforgalmad is a minimálisra csökken. Bejövő hívásokat ebben az esetben is tudsz fogadni.

Számládat még akkor is rendezheted, ha szolgáltatásod már korlátozásra került!

Számlabefizetés

Mikor szűnik meg a korlátozás?

A korlátozás okának megszűnését (pl. a befizetett összeg lekönyvelését) követő 72 órán belül. A visszakapcsolási díj 4 000 Ft/szolgáltatásonként, amit a visszakapcsolás pillanatában terhelünk a számládra. A befizetés lekönyvelés után automatikusan visszakapcsoljuk a szolgáltatásodat.

További információk

Utalás esetén fokozottan figyelj a számlafizető azonosító megadására. Ennek hiányában a befizetett összeget nem tudjuk sikeresen lekönyvelni, ezért a befizetés leigazolására lesz szükség és elvesztheted e-Pack kedvezményedet illetve, késedelmi kamatot, felszólítási díjat vagy esetleges visszakapcsolási díjat számlázhatunk ki. Ha az utaláskor nem adtad meg a közlemény rovatban számlafizető azonosítódat, küldd el nekünk a befizetési igazolást.