Váltsd át DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft.-től vásárolt szolgáltatásodat
Ha korábban a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft.-vel szerződtél és január 1. után nem módosítottál a szerződéseden, lehetőséged van átváltani* szolgáltatásod One-ra.
*Átváltás jelentése a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft.-vel kötött szerződés kötbérmentes megszüntetését és a One Magyarország Zrt.-vel történő új előfizetői szerződés megkötését jelenti.
Milyen előnyökkel járhat a váltás?
Hogyan történik a váltás?
Jó tudnod!
Ha DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft.-vel kötött szerződésedet a hűségidő (határozott idő) alatt felmondod, kötbért kell fizetned, azonban ha One-ra váltod, a kötbért nem számlázzuk ki. Hűségidőd a váltással újraindul.
Ha van DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. felé fizetendő készülék-törlesztőrészleted, ami még nem járt le vagy nem fizetted be egy összegben, Ügyfélkapudban folytathatod a törlesztést a megszokott módon.
Ügyfélkapud a váltás után még 12 hónapig elérhető, így korábbi számláidat is le tudod tölteni.
Ha DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. felé fizetendő számláidat csoportos beszedési megbízással egyenlíted ki, a váltás után keresd fel bankodat, és igényelj új csoportos beszedési megbízást. Ehhez szükséged lesz számlafizető azonosítódra, amit a One-os számládon találsz, és a One beszedési azonosítóra, ami: A11895927.
Ha üzleteink egyikében kéred munkatársaink segítségét a váltásban, ne felejtsd el elhozni magaddal személyazonosító igazolványodat, lakcímkártyádat és DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. szerződésszámodat.