Váltsd át DIGI szolgáltatásodat

Ha korábban a DIGI-vel szerződtél és január 1. után nem módosítottál a szerződéseden, lehetőséged van átváltani* szolgáltatásod One-ra.

*Átváltás jelentése a korábbi DIGI szerződés kötbérmentes megszüntetését és a One Magyarország Zrt.-vel történő új előfizetői szerződés megkötését jelenti.

Milyen előnyökkel járhat a váltás?

  • Még több szolgáltatásból és ajánlatból választhatsz, ráadásul a korábbinál több szolgáltatási címen érheted el szolgáltatásainkat.
  • A váltáshoz nem kell felmondanod DIGI-s szerződésed, kollégáink minden, a váltással kapcsolatos ügyet elintéznek neked. Akkor is, ha szerződésed hűségideje még nem járt le.
  • Ha korábbi Vodafone és DIGI szolgáltatásod is van, akkor szolgáltatásaidat egy számlán fizetheted be, és ügyeidet egy online fiókban és alkalmazásban intézheted.
  • Az Ügyfélkapu helyett elérhetővé válik számodra is a One online fiók és a One alkalmazás, amik segítségével még több ügyet intézhetsz online. Többek között személyre szabhatod szolgáltatásaidat, befizetheted számláidat, frissítheted adataidat vagy vásárolhatsz extra adatot.
  • TV szolgáltatásod mellé díjmentesen egy interaktív TV médiabox-ot adunk, amivel rögzítheted, megállíthatod vagy visszatekerheted az élő adást, és okos TV nélkül is elérhetsz olyan alkalmazásokat, mint a Netflix.

Hogyan történik a váltás?

  • Kérd munkatársaink segítségét személyesen a hozzád legközelebbi üzletünkben, vagy kérj visszahívást.
  • Segítünk meglévő szolgáltatásaid és igényeid alapján kiválasztani a számodra legmegfelelőbb ajánlatunkat.
  • Ha új szolgáltatást választasz vagy a meglévőt jobb technológiára váltod, technikus kollégáink beüzemelik új szolgáltatásod. Az új médiaeszközt is a technikus viszi ki, illetve a régit is ő viszi el.
  • Elkészítjük One fiókodat, amihez csak egy jelszót kell beállítanod, és kapcsolattartói e-mail címeddel vagy telefonszámoddal könnyen be tudsz lépni.
One üzletek

Jó tudnod!

Ha DIGI-s szerződésedet a hűségidő (határozott idő) alatt felmondod, kötbért kell fizetned, azonban ha One-ra váltod, a kötbért nem számlázzuk ki. Hűségidőd a váltással újraindul.
Ha van DIGI-s készülék-törlesztőrészleted, ami még nem járt le vagy nem fizetted be egy összegben, Ügyfélkapudban folytathatod a törlesztést a megszokott módon.
Ügyfélkapud a váltás után még 12 hónapig elérhető, így korábbi számláidat is le tudod tölteni.
Ha DIGI-s számláidat csoportos beszedési megbízással egyenlíted ki, a váltás után keresd fel bankodat, és igényelj új csoportos beszedési megbízást. Ehhez szükséged lesz számlafizető azonosítódra, amit a One-os számládon találsz, és a One beszedési azonosítóra, ami: A11895927.
Ha üzleteink egyikében kéred munkatársaink segítségét a váltásban, ne felejtsd el elhozni magaddal személyazonosító igazolványodat, lakcímkártyádat és DIGI-s szerződésszámodat.

További információk

Tájékoztatunk, hogy amennyiben a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. (továbbiakban: DIGI) által nyújtott elektronikus hírközlési szolgáltatásodról, a One Magyarország Zrt. által nyújtott elektronikus hírközlési szolgáltatásra váltasz, az egyben a korábbi DIGI-vel megkötött előfizetői szerződésed megszűnését is jelenti. A váltással közted és a One Magyarország Zrt. között jön létre előfizetői szerződés. Felhívjuk figyelmed, hogy amennyiben a korábbi DIGI-s előfizetésed határozott ideje (hűségidő) nem telt még el a One Magyarország Zrt.-vel való szerződés megkötésekor, úgy kötbérfizetési kötelezettséged ebben az esetben sem keletkezik a DIGI irányába.