Ha korábban a DIGI-vel szerződtél és január 1. után nem módosítottál a szerződéseden, lehetőséged van átváltani* szolgáltatásod One-ra.
*Átváltás jelentése a korábbi DIGI szerződés kötbérmentes megszüntetését és a One Magyarország Zrt.-vel történő új előfizetői szerződés megkötését jelenti.
Milyen előnyökkel járhat a váltás?
Még több szolgáltatásból és ajánlatból választhatsz, ráadásul a korábbinál több szolgáltatási címen érheted el szolgáltatásainkat.
A váltáshoz nem kell felmondanod DIGI-s szerződésed, kollégáink minden, a váltással kapcsolatos ügyet elintéznek neked. Akkor is, ha szerződésed hűségideje még nem járt le.
Ha korábbi Vodafone és DIGI szolgáltatásod is van, akkor szolgáltatásaidat egy számlán fizetheted be, és ügyeidet egy online fiókban és alkalmazásban intézheted.
Az Ügyfélkapu helyett elérhetővé válik számodra is a One online fiók és a One alkalmazás, amik segítségével még több ügyet intézhetsz online. Többek között személyre szabhatod szolgáltatásaidat, befizetheted számláidat, frissítheted adataidat vagy vásárolhatsz extra adatot.
TV szolgáltatásod mellé díjmentesen egy interaktív TV médiabox-ot adunk, amivel rögzítheted, megállíthatod vagy visszatekerheted az élő adást, és okos TV nélkül is elérhetsz olyan alkalmazásokat, mint a Netflix.
Hogyan történik a váltás?
Kérd munkatársaink segítségét személyesen a hozzád legközelebbi üzletünkben, vagy kérj visszahívást.
Segítünk meglévő szolgáltatásaid és igényeid alapján kiválasztani a számodra legmegfelelőbb ajánlatunkat.
Ha új szolgáltatást választasz vagy a meglévőt jobb technológiára váltod, technikus kollégáink beüzemelik új szolgáltatásod. Az új médiaeszközt is a technikus viszi ki, illetve a régit is ő viszi el.
Elkészítjük One fiókodat, amihez csak egy jelszót kell beállítanod, és kapcsolattartói e-mail címeddel vagy telefonszámoddal könnyen be tudsz lépni.
Ha DIGI-s szerződésedet a hűségidő (határozott idő) alatt felmondod, kötbért kell fizetned, azonban ha One-ra váltod, a kötbért nem számlázzuk ki. Hűségidőd a váltással újraindul.
Ha van DIGI-s készülék-törlesztőrészleted, ami még nem járt le vagy nem fizetted be egy összegben, Ügyfélkapudban folytathatod a törlesztést a megszokott módon.
Ügyfélkapud a váltás után még 12 hónapig elérhető, így korábbi számláidat is le tudod tölteni.
Ha DIGI-s számláidat csoportos beszedési megbízással egyenlíted ki, a váltás után keresd fel bankodat, és igényelj új csoportos beszedési megbízást. Ehhez szükséged lesz számlafizető azonosítódra, amit a One-os számládon találsz, és a One beszedési azonosítóra, ami: A11895927.
Ha üzleteink egyikében kéred munkatársaink segítségét a váltásban, ne felejtsd el elhozni magaddal személyazonosító igazolványodat, lakcímkártyádat és DIGI-s szerződésszámodat.
További információk
Átszerződéssel kapcsolatos jogi információk
Tájékoztatunk, hogy amennyiben a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. (továbbiakban: DIGI) által nyújtott elektronikus hírközlési szolgáltatásodról, a One Magyarország Zrt. által nyújtott elektronikus hírközlési szolgáltatásra váltasz, az egyben a korábbi DIGI-vel megkötött előfizetői szerződésed megszűnését is jelenti. A váltással közted és a One Magyarország Zrt. között jön létre előfizetői szerződés. Felhívjuk figyelmed, hogy amennyiben a korábbi DIGI-s előfizetésed határozott ideje (hűségidő) nem telt még el a One Magyarország Zrt.-vel való szerződés megkötésekor, úgy kötbérfizetési kötelezettséged ebben az esetben sem keletkezik a DIGI irányába.