Etikai és compliance vonal

Mind az AH Média Kereskedelmi Zrt., a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft., az Invitech ICT Services Kft. és az One Magyarország Zrt. önálló Etikai és Compliance Vonalat üzemeltet.

Az Etikai és Compliance Vonalon keresztül Önnek lehetősége van az érintett vállalat munkatársaival vagy valamely felsorolt vállalattal szerződéses viszonyban álló üzleti partnerrel kapcsolatban bejelentést tennie, amennyiben jogszabályba ütköző magatartással, valamint az adott vállalat Etikai és Üzleti Magatartási Kódexébe vagy Üzleti Partneri Etikai Kódexébe ütköző magatartással szembesül.

A Vállalatok minden bejelentést önállóan vizsgálnak ki, és amennyiben az indokolt, az Etikai Bizottság is megvizsgálja a felmerült kérdést, nem megfelelőséget az Etikai Bizottság eljárásrendje szerint.

Kérjük az alábbiakban válassza ki, hogy melyik vállalattal kapcsolatban kíván bejelentést tenni:

Az alábbi oldalon a One Magyarország Zrt. Etikai és Compliance Vonalát érheti el. Kérjük az alábbi bejelentővonalat használja abban az esetben, amennyiben a One Magyarország Zrt.-t érintő bejelentést kíván tenni.

Ezen a vonalon kizárólag a One Magyarország Zrt.-t érintő jogszabályba ütköző magatartást, továbbá a vállalat Etikai és Üzleti Magatartási Kódexébe (PDF), Üzleti Partneri Etikai Kódexébe (PDF), valamint belső szabályzataiba ütköző magatartást tudunk kivizsgálni.

Az Etikai és Compliance vonal kizárólag etikai visszaélések, illetve a társaságot érintő feltételezett normasértésről vagy valamely szabályzatunkban foglalt követelmény megsértésének bejelentésére szolgál, tekintet nélkül arra, hogy jogviszonyban áll-e vagy állt-e velünk.

Egyéb - pl. termékeinkkel vagy szolgáltatásainkkal kapcsolatos - panaszokkal, észrevételekkel kérjük, keressen minket ezen az oldalon található elérhetőségek egyikén.

Ennek megfelelően kérjük, hogy például amennyiben az alábbi ügyekkel kapcsolatban merül fel panasza, az ügyfélszolgálatot keressék az előzőekben megadott elérhetőségen:

  • fogyasztói vagy előfizetői panaszok,
  • szolgáltatás minőségével kapcsolatos bejelentések (pl. hibabejelentés),
  • általános ügyfélszolgálati kérelmek,
  • egyéb ügyintézéssel kapcsolatos kérések, megkeresések stb.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az általános adatvédelmi rendelet (GDPR) szerinti adatvédelmi incidensek, előfizetői személyes adatok megsértésének bejelentését az alábbi elérhetőségen tudja megtenni: dpo@one.hu

A visszaélés-bejelentési vonalon abban az esetben tud bejelentést tenni, ha tudomással rendelkezik egy, a One Magyarország Zrt.-t érintő feltételezett normasértésről vagy valamely szabályzatunkban foglalt követelmény megsértéséről, tekintet nélkül arra, hogy jogviszonyban áll-e vagy állt-e velünk.

A bejelentés az következő bejelentési csatornánkon keresztül érhető el:

  • Írásban a compliance@one.hu e-mail címen
  • 1112 Budapest, Boldizsár utca 2. („One Compliance”-nek címezve)

Amint azt a jogszabályok előírják, a bejelentést tevő személy nem részesülhet semmilyen hátrányos elbánásban, bejelentéséért - kivéve a szándékosan valótlan tartalommal megtett bejelentést - felelősségre nem vonható.

A bejelentőt írásban (e-mailen) tájékoztatjuk a bejelentés kivizsgálásának az eredményéről.

A bejelentéssel, az Önt megillető védelemmel, valamint a 2023. évi XXV. törvény (Panasztv.) szerint elérhető további bejelentési csatornákról itt talál részletes tájékoztatást (PDF)

A visszaélés-bejelentések tekintetében a One Magyarország Zrt. adatkezelési tájékoztatója itt érhető el (PDF)