Panasz- és hibabejelentés
- Előfizetői panasz: ügyfeleink szolgáltatással vagy ügyintézéssel kapcsolatos sérelmei.
- Hibabejelentés: a szolgáltatás nem előfizetői szerződés szerinti teljesítésével, így különösen a szolgáltatás minőségének romlásával, mennyiségi csökkenésével vagy igénybevételi lehetőségének megszűnésével kapcsolatos bejelentés.
- Elektronikus úton, írásban: "Írj nekünk" oldalunkon a megfelelő kategóriát választva.
- Telefonon: 1270-es központi telefonszámon, mely a Szolgáltató belföldi hálózatából díjmentesen hívható.
- Levélben: 1519 Budapest, Pf. 543. levelezési címre postázva.
- Személyesen: üzleteink egyikében
- Adataidat pontosan add meg, lehetőleg tüntesd fel "Számlafizető azonosítódat" is.
- A problémát írd le minél részletesebben (hol/mikor történt).
- Amennyiben van panaszodhoz kapcsolódó dokumentum/előzmény, akkor azt csatold a bejelentésedhez!
- Elsősorban jelezd felénk a fenti elérhetőségek egyikén.
- Lehetőséged van továbbá a válaszlevélben és az ÁSZF-ben felsorolt hatóságokhoz fordulni.
- Panaszbejelentésed 30 napon belül kivizsgáljuk és a vizsgálat eredményéről értesítünk.
- Hibabejelentés esetén a hibát a bejelentést követő 72 órán belül
- kijavítjuk vagy
- értesítünk, hogy a hiba a vizsgálat alatt nem volt észlelhető, vagy a hiba nem a Szolgáltató érdekkörébe tartozó okból merült fel.