Panasz- és hibabejelentés

  • Előfizetői panasz: ügyfeleink szolgáltatással vagy ügyintézéssel kapcsolatos sérelmei.
  • Hibabejelentés: a szolgáltatás nem előfizetői szerződés szerinti teljesítésével, így különösen a szolgáltatás minőségének romlásával, mennyiségi csökkenésével vagy igénybevételi lehetőségének megszűnésével kapcsolatos bejelentés.
  • Elektronikus úton, írásban: "Írj nekünk" oldalunkon a megfelelő kategóriát választva.
  • Telefonon: 1270-es központi telefonszámon, mely a Szolgáltató belföldi hálózatából díjmentesen hívható.
  • Levélben: 1519 Budapest, Pf. 543. levelezési címre postázva.
  • Személyesen: üzleteink egyikében
  • Adataidat pontosan add meg, lehetőleg tüntesd fel "Számlafizető azonosítódat" is.
  • A problémát írd le minél részletesebben (hol/mikor történt).
  • Amennyiben van panaszodhoz kapcsolódó dokumentum/előzmény, akkor azt csatold a bejelentésedhez!
  • Elsősorban jelezd felénk a fenti elérhetőségek egyikén.
  • Lehetőséged van továbbá a válaszlevélben és az ÁSZF-ben felsorolt hatóságokhoz fordulni.
  • Panaszbejelentésed 30 napon belül kivizsgáljuk és a vizsgálat eredményéről értesítünk.
  • Hibabejelentés esetén a hibát a bejelentést követő 72 órán belül
    • kijavítjuk vagy
    • értesítünk, hogy a hiba a vizsgálat alatt nem volt észlelhető, vagy a hiba nem a Szolgáltató érdekkörébe tartozó okból merült fel.