Szolgáltatás szüneteltetés és lemondás

Szolgáltatás szüneteltetése

Mit kell tudnom a szolgáltatás szüneteltetése előtt?

  • Határozott idejű előfizetői szerződés esetében az előfizetői szerződés időtartama a szüneteltetés időtartamával meghosszabbodik.
  • Szüneteltetésre csak bizonyos otthoni szolgáltatási területeken vagy előfizetéses mobilszolgáltatás esetén van lehetőséged.
  • A szolgáltatás szüneteltetésének igénylését legalább 5 munkanappal azelőtt kérd, hogy szeretnéd elindítani a szüneteltetést.
  • A szüneteltetés ideje: egy év alatt minimum 1, maximum 6 hónap.

Hogyan tudom igényelni a szolgáltatásom szüneteltetését?

Jó tudnod! Egyes otthoni szolgáltatási területeken a szolgáltatás szüneteltetésére nincs lehetőség.

Otthoni szolgáltatás esetén lépj be One online fiókodba, ahol a szüneteltetést könnyedén igényelheted. A szüneteltetni kívánt szolgáltatáson belül válaszd a szolgáltatás szüneteltetése opciót.

Mobilszolgáltatás esetén hívd a belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámot vagy írj nekünk.

Otthoni és mobil szolgáltatásod szüneteltetését is kérheted telefonon, a belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámon.

A szüneteltetés személyesen, üzleteinkben nem igényelhető.

Mit kell tudnom a visszakapcsolásról?

A visszakapcsolás automatikusan történik, amikor a szüneteltetés időtartama lejár.

Van költsége a szüneteltetésnek?

Igen. A csökkentett előfizetési díjat a szolgáltatás jellege határozza meg. Amennyiben az otthoni szolgáltatás visszakapcsolásához helyszíni kiszállás szükséges, visszakapcsolási díjat is kell fizetned.

Kérhetem a szolgáltatás visszakapcsolását a szüneteltetés ideje alatt?

Igen, ez azonban a szüneteltetés díját nem befolyásolja.