Szolgáltatás szüneteltetés és lemondás
Szolgáltatás szüneteltetése
Mit kell tudnom a szolgáltatás szüneteltetése előtt?
- Határozott idejű előfizetői szerződés esetében az előfizetői szerződés időtartama a szüneteltetés időtartamával meghosszabbodik.
- Szüneteltetésre csak bizonyos otthoni szolgáltatási területeken vagy előfizetéses mobilszolgáltatás esetén van lehetőséged.
- A szolgáltatás szüneteltetésének igénylését legalább 5 munkanappal azelőtt kérd, hogy szeretnéd elindítani a szüneteltetést.
- A szüneteltetés ideje: egy év alatt minimum 1, maximum 6 hónap.
Hogyan tudom igényelni a szolgáltatásom szüneteltetését?
Jó tudnod! Egyes otthoni szolgáltatási területeken a szolgáltatás szüneteltetésére nincs lehetőség.
Otthoni szolgáltatás esetén lépj be One online fiókodba, ahol a szüneteltetést könnyedén igényelheted. A szüneteltetni kívánt szolgáltatáson belül válaszd a szolgáltatás szüneteltetése opciót.
Mobilszolgáltatás esetén hívd a belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámot vagy írj nekünk.
Otthoni és mobil szolgáltatásod szüneteltetését is kérheted telefonon, a belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámon.
A szüneteltetés személyesen, üzleteinkben nem igényelhető.