Otthoni szolgáltatás költöztetése / Névátírás

Otthoni szolgáltatás költöztetése (áthelyezés)

Ellenőrizd, hogy az új címeden a One rendelkezik-e kiépített kábelhálózattal. Ezt az otthoni szolgáltatások oldalainak felső részén tudod megtenni a cím megadásával, ahova költöznél.

Amennyiben azt az üzenetet írja ki, hogy „Ezen a címen szolgáltatunk!” azt jelenti van kiépített hálózatunk így várhatóan kollégáink segítségével át tudod költöztetni meglévő szolgáltatásodat is.

Az áthelyezési igényedet a belföldről díjmentesen hívható 1270-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon vagy üzleteinkben tudod elindítani, amennyiben ügyfelünk vagy, vagy teljeskörű meghatalmazással rendelkezel.

Jó tudnod! A költöztetést akkor tudjuk véglegesíteni, ha

  • nincs lejárt számlatartozásod,
  • nincs módosítás (pl. szerződéshosszabbítás) alatt szolgáltatásod,
  • nincs más aktív szolgáltatás azon a címen, ahova költöznél,
  • 30 napon belül költöznél.
A költöztetésnek egy egyszeri 5080 Ft-os díja van, amit a következő havi számládon terhelünk.

Ebben az esetben lehetőséged van névátírásra (előfizetői jogviszony átírása), így a határozott idejű szerződésedet és az ehhez kapott kedvezményeidet átírathatod ismerősödre.

Ha szolgáltatásodat és az ahhoz járó kedvezményeket nem szeretnéd vagy nem tudod másra íratni, lemondhatod azt. A lemondásról bővebb információt itt találsz.

Ebben az esetben a jelenleg hatályos ÁSZF-ben találsz bővebb tájékoztatást.
Válaszd ki, hogy melyik ügyféltípusba tartozol:
Korábbi Digi ügyfelek
One földfelszíni TV és mindigTV PRÉMIUM

Névátírás (előfizetői jogviszony átírása)

Az átvállaló féllel együtt, személyesen keressétek fel üzleteink egyikét, és hozzátok magatokkal érvényes személyazonosító igazolványotokat, lakcímkártyátokat és mobil szolgáltatás esetén azt a SIM-kártyát, amit szeretnél áíratni.

Ha az átvállaló fél nem tud személyesen jelen lenni az átíráskor, akkor közjegyző által hitelesített vagy ügyvéd által készített és ellenjegyezett meghatalmazással bárki eljárhat a nevében.

Ha a lemondó fél nem tud személyesen jelen lenni az átíráskor, akkor Eseti meghatalmazással (PDF) bárki eljárhat a nevében.

Fontos! Ha bármelyik fél nem tud személyesen jelen lenni, akkor szükség lesz egy előre kitöltött, tanúkkal aláíratott átírási dokumentumra, melyet itt tudsz letölteni: Előfizetői jogviszony átírásához nyilatkozat (PDF)

Jó tudnod:

  • Egyik hozzáférési szerepkör sem jogosít fel az átírással kapcsolatos ügyintézéshez.
  • Az átírással nem módosítjuk a szerződés lejárati dátumát és a szolgáltatást.
  • Az átadó félnek rendeznie kell lejárt számláit.
  • Ha a lemondó félnek van eszköz-törlesztőrészlete, akkor azt egy összegben ki kell fizetnie, amit az utolsó számláján terhelünk.

Az átírásnak szolgáltatásonként van egy egyszeri díja, amit az átvállaló fél első számláján terhelünk.

  • Havi díjas mobil szolgáltatás esetén: 5000 Ft/szolgáltatás
  • Otthoni szolgáltatás esetén: 5000 Ft/szolgáltatási cím
  • Feltöltőkártyás mobil szolgáltatás esetén: 2600 Ft/szolgáltatás
Maximum 15 nap.
Ebben az esetben a jelenleg hatályos ÁSZF-ben találsz bővebb tájékoztatást.
Válaszd ki, hogy melyik ügyféltípusba tartozol:
Korábbi Digi ügyfelek
One földfelszíni TV és mindigTV PRÉMIUM