One Készülékbiztosítás

melyre mindig számíthatsz

Válaszd ki, miben segíthetünk

Milyen információt keresel?

Tudd biztonságban készülékeid!

One Készülékbiztosítással - globális lefedettségünknek köszönhetően - bárhol is légy, készüléked mindig biztosítva van. Két biztosítási csomag, az Alap+ és az Extra+ közül választhatsz, melyek fedezetet nyújtanak:

  • véletlenszerű károsodásra (például ha leejted a telefont és az összetörik)
  • véletlenszerű folyadék- és vízkárokra
  • lopás esetén (Extra+ biztosítással)
  • a készülék gyári tartozékainak, a káreseménnyel együtt történő károsodására vagy lopására

A One Készülékbiztosítás az Assurant Europe Insurance N.V. által nyújtott termék.

Válassz Maxi vagy Maxi+ tarifát és akár a biztosítás havi díjának felét jóváírjuk a határozott idő lejártáig

Érdekel

Egyéni előfizetőknek, 2 éves előfizetéssel. Legfeljebb az Alap+ készülékbiztosítás díjának fele kerül jóváírásra havonta, a 2 éves határozott idejű szerződés végéig.

  • Lopásra kiterjedő biztosítási fedezetért válaszd a One Készülékbiztosítás Extra+biztosítást!

Mennyibe kerül a készülékbiztosítás?

KészülékkategóriaS (0–51 999 Ft)M (52 000–103 999 Ft)L (104 000-199 999 Ft)XL (200 000 Ft-tól)
Havi díjÖnrészHavi díjÖnrészHavi díjÖnrészHavi díjÖnrész
One Készülékbiztosítás Alap+540 Ft4 500 Ft1 200 Ft10 000 Ft2 410 Ft23 000 Ft2 740 Ft30 000 Ft
One Készülékbiztosítás Extra+870 Ft6 000 Ft1 860 Ft15 000 Ft3 290 Ft30 000 Ft4 390 Ft36 000 Ft

A feltüntetett árak bruttó árak. A részletes készüléklistát innen töltheted le (PDF).

Mire nyújt fedezetet a biztosítás?

Alap+Extra+
Véletlen sérülés
Gyártói jótálláson kívüli meghibásodás
Külföldön történő káresemény
Beázásból származó vízkárok
Rongálás
Gyári tartozékok sérülése vagy lopása az incidens során*
Betöréses lopás
Rablás
Zseblopás
Jogosulatlan hálózati díjak megtérítése**

*Azon tartozékokra vonatkozik bruttó 53.000 Ft értékig, amelyek az eredeti termékcsomagolásban megtalálhatóak voltak és ugyanazon incidens során sérültek meg vagy lopták el őket (mobilkészülék, eSIM-mel vagy SIM-kártya foglalattal rendelkező tablet vagy okosóra, valamint gyerek és senior okosóra biztosítása esetén).

**Lopás esetén bruttó 180 000 Ft értékig, amennyiben azok az ellopott készülékhez tartozó SIM-kártyáról történtek, és a lopástól számított 48 órán belül keletkeztek. Annak érdekében, hogy el lehessen kerülni az illetéktelen használatból eredő tételeket a havi számlán, fontos, hogy minél hamarabb, de az eseménytől számított legfeljebb 8 napon belül jelezd kárigényed a belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámon.

Hogyan rendelhető meg a biztosítás?

  • Ha még nem vettél készüléket:

    Válaszd ki online új készülékedet, majd válassz hozzá készülékbiztosítást is.

  • Ha már vettél készüléket, és sértetlen, valamint működőképes állapotban van:

    a vásárlástól számított 60 naptári napon belül hozd be üzleteink egyikébe, és kérd munkatársaink segítségét.

További információk a készülékbiztosításról

One Készülékbiztosítás Alap+One Készülékbiztosítás Extra+
Havi díjÖnrészHavi díjÖnrész
S készülékkategória havi díja*
(0-51 999 Ft)
540 Ft4 500 Ft870 Ft6 000 Ft
Maxi / Maxi+ havidíj kedvezmény mértéke a 2 éves határozott idejű szerződés végéig270 Ft270 Ft
M készülékkategória havi díja*
(52 000-103 999 Ft)
1 200 Ft10 000 Ft1 860 Ft15 000 Ft
Maxi / Maxi+ havidíj kedvezmény mértéke a 2 éves határozott idejű szerződés végéig600 Ft600 Ft
L készülékkategória havi díja*
(104 000-199 999 Ft)
2 410 Ft23 000 Ft3 290 Ft30 000 Ft
Maxi / Maxi+ havidíj kedvezmény mértéke a 2 éves határozott idejű szerződés végéig1 205 Ft1 205 Ft
XL készülékkategória havi díja*
(200 000 Ft-tól)
2 740 Ft30 000 Ft4 390 Ft36 000 Ft
Maxi / Maxi+ havidíj kedvezmény mértéke a 2 éves határozott idejű szerződés végéig1 370 Ft1 370 Ft

Maxi és Maxi+ tarifacsomagok mellé, amennyiben Extra+ készülékbiztosítást választasz, a jóváírt havidíj-kedvezmény továbbra is csak az Alap+ csomag árának összegéből kerül jóváírásra.

A feltüntetett árak bruttó árak. A részletes készüléklistát innen töltheted le (PDF).

Új készülékbiztosítások esetén a One Készülékbiztosítást aktiváljuk. Akár új Maxi / Maxi+ szolgáltatáscsomag 24 hónapos határozott idővel, készülékkel történő választásával - a tarifacsomag részeként igényled a biztosítást, akár bármely más szolgáltatáscsomag mellé kiegészítő szolgáltatásként, vagy nálunk vásárolt önálló, előfizetés nélküli készülékedre, az Assurant Europe Insurance N.V. biztosító gondoskodik készüléked biztosításáról.

Az Assurant Biztosító ügyfelei számára a One Ügyfélszolgálatán létrehozott 'Készülékbiztosítás és Kárrendezési Csoport' végzi a károk elbírálását.

Panasz bejelentése céljából hívd a belföldről díjmentesen hívható 1270-et és válaszd az 'Készülékbiztosítás' menüpontot!
A csoport elérhetősége: hétfő: 8:00 - 20:00, kedd - péntek: 8:00- 16:30

További információt az Assurant Europe Insurance N.V. biztosítóról itt találsz.
Előfizetőink számára kínált One Készülékbiztosításról pedig itt tájékozódhatsz!

A biztosítást - lakossági vagy üzleti - számlás Előfizetőink igényelhetik előfizetésükhöz kapcsolódó készülék vásárlásakor, vagy önálló előfizetés nélküli, készülék részletre történő vásárlása esetén, vagy a készülékvásárlástól számított 60 naptári napon belül. A szolgáltatás megrendelhető személyesen a One magyarországi üzlethálózatában, telesales csatornánkon vagy online, a készülék vásárlásával egyidejűleg.

Amennyiben a biztosítás nem a készülékvásárlással egyidőben kerül megkötésre, be kell mutatnod a sértetlen és működőképes készüléket a szolgáltatás megrendelésekor üzleteink valamelyikében. A biztosítás az készülékvásárlást követő - 60 naptári napon belüli - utólagos megrendeléséhez az alábbiakat kell magaddal vinned:

  • érvényes személyazonosító igazolvány/jogosítvány/útlevél + lakcímkártya
  • sértetlen, működőképes készülék

A szolgáltatás szerződéshosszabbításkor történő készülékvásárlás esetén is megrendelhető ugyanezekkel a feltételekkel.

A One Készülékbiztosítás fedezet alá vonható készülékek listáját a mindenkori, hatályos „Készülékbiztosítási alapárlista” tartalmazza (PDF),
vagy megtekinthető a One magyarországi üzlethálózatában.

A biztosítási fedezetből való alapvető kizárások:

  • Amennyiben szándékosan tetted ki kockázatnak a készülékedet, és nem vigyáztál rá az általában elvárható módon;
  • A készülék elvesztése, megmagyarázhatatlan eltűnése, elhagyása stb. esetén, vagy ha nem tudod bemutatni a sérült készüléket;
  • A készüléken tárolt adatok (ideértve a telepített szoftvereket, függetlenül attól, hogy az ingyenesen vagy visszterhesen kerültek beszerzésre) helyreállítása.
  • A biztosítás nem fedezi az olyan általános kopás, elhasználódás, vagy külsérelmi nyomok okozta károkat, amelyek nem akadályozzák a készülék normál működését (pl. karcolások és horpadások) valamint olyan véletlenszerű káresemény során keletkezett esztétikai sérüléseket, amelyek nem befolyásolják annak használatát.
  • Az első jóváhagyott kárigény dátumától kezdődő bármely tizenkét hónapra vonatkozóan további 2 jóváhagyott kárigény lehetséges. A harmadik kárigény jóváhagyása után a biztosítás automatikusan megszüntetésre kerül.

A biztosító mentesülését és a kártérítési kötelezettség kizárásának az előbbi jellemző eseteken túli részletes eseteit az Általános Szerződéses feltételeink 5. Készülékbiztosítás pontjában találod, mely a lenti „Részletes biztosítási feltételek” pont alatti linken érhető el.

A Biztosító elkötelezett amellett, hogy folyamatosan magas színvonalú szolgáltatást nyújtson. Ha úgy érzed, nem megfelelő szolgáltatást kaptál a Biztosítótól vagy a One-tól, vagy kérdésed van a biztosítással kapcsolatban, hívd a One-t az alábbi elérhetőségeken:

Panasz bejelentése céljából hívd a 1270-et és válaszd az 'Készülékbiztosítás' menüpontot!:

A One Készülékbiztosítás és Kárrendezési Csoportjának elérhetősége:
hétfő: 8:00 - 20:00, kedd - péntek: 8:00- 16:30
Ezen kívül személyesen, bármely üzletünkben is bejelentheted panaszodat!:

Amennyiben közvetlenül a biztosítónál szeretnél panaszt tenni:

Az Assurant Biztosító elérhetősége - 2018. május 2. után kötött biztosítások esetén: http://www.assurant.hu/onekeszulekbiztositas

Gyakori kérdések