Tájékoztató a szolgáltatóváltásról Direct One ügyfelek részére

Szeretnénk tájékoztatni, hogy 2025. december 1-jétől az Ön műholdas televízió szolgáltatója a One Magyarország Zrt. (továbbiakban: One).

Változások, amelyek Önt érintik:

Számlázás:

A 2025. november 30-ig tartó időszakra vonatkozó számlát a megszokott módon jelenlegi szolgáltatója, a Canal+ Luxembourg S.à r.l. állítja ki, és az ő részére kell a szolgáltatási díjat megfizetnie. Korábbi számláit változatlanul eléri a Direct One online felületén. 2025. december 1-től már a One Magyarország Zrt. nyújtja a szolgáltatást, állítja ki a számlát és a díjat is az új szolgáltató felé kell kiegyenlítenie.

e-Pack kedvezmény:

Felhívjuk figyelmét, hogy a Canal+ által – a feltételek teljesülése esetén – biztosított e-Pack kedvezmény a jelenlegi formájában a szolgáltatóváltást követően megszűnik. A One Magyarország Zrt. által biztosított e-Pack kedvezményekről és az igénybevétel lehetőségeiről részletes információ található az ePack oldalunkon.

Programcsomagok:

A szolgáltatóváltást követően a TV Medium nevű programcsomagot biztosítjuk Önnek. Módosulnak a programcsomagok, a kiegészítő csomagok nevei és a csatornakiosztás is. Tekintse meg, hogy a Direct One programcsomagja milyen programcsomagra változik a One Magyarországnál.

Direct Now applikáció:

A szolgáltatóváltással a Direct Now applikációhoz való hozzáférés megszűnik.

Hibaelhárítás:

A műszaki átállást 2025. december 1. napján 0:00 és 6:00 óra között hajtjuk végre. 2025. december 1-jén a berendezések automatikusan újrahangolnak. Amennyiben az újrahangolás nem történik meg, tegye 10 percre standby állapotba készülékét, majd újraindítást követően kapcsoljon az 1-es vagy 10-es pozícióra.
Ha az újrahangolás esetleg mégsem történne meg az előző lépéseket követően, akkor kérjük, hogy válassza a gyári beállítások visszaállítását és a kézi újrahangolást végezze el.

Elérhetőségeink:

Ha kérdése van vagy segítségre van szüksége a szolgáltatóváltás után hívja a belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámot vagy látogasson el a One üzletek valamelyikébe.

Számlázással kapcsolatos változások

Szerződésszám

Szolgáltatóváltással egy időben új szerződésszám kerül meghatározásra, amit a szolgáltatóváltást követően érkező első számla bal felső sarkában talál meg.

Számlák kézbesítése

A szolgáltatóváltást követően a számlák kézbesítési módja nem változik, továbbra is a megszokott módon, elektronikusan vagy papír alapon kapja meg számláját.

Számlabefizetés határideje

A papír alapú számlák esetében a számla fizetési határideje mindig az adott hónap 25. napja, az e-számla fizetési határideje pedig egységesen a kiállítás hónapjának 20. napja. A számlafizetési határidő a számlákon minden esetben kiemelten feltüntetésre kerül.

Számlázás gyakorisága

2025. december 1-jét követően az Ön számára a számlák havi gyakorisággal fognak érkezni, melyeket havi gyakorisággal szükséges kiegyenlíteni.

Változások a számlabefizetés módjában

Díjnet fizetés megszűnése

Ha eddig a Direct One számláit Díjneten keresztül fizette meg, akkor a számláját továbbra is e-számlaként kapja meg emailben, de a Díjneten keresztüli fizetési lehetőség a jövőben megszűnik. A Díjnetes befizetés helyett kérjük, válassza a csoportos beszedési megbízást vagy a banki átutalást a számlái befizetésére.

Csoportos beszedési megbízás

A csoportos beszedési megbízás, mint fizetési mód a jövőben is rendelkezésére áll. A szolgáltatóváltást követően új megbízást kell adnia bankjának a One Magyarország Zrt. részére. Mivel a megbízás rögzítéséhez szükséges szerződésszámát csak a szolgáltatásváltást követően kiállított első számlán kapja meg, ezért kérjük, hogy első számlája befizetését más módon, elsősorban banki átutalással teljesítse!

Csoportos beszedési megbízás rögzítéséhez szükséges adatok:

  • GIRO-kód: A12175136T002
  • Szerződésszám, amit a számlája bal felső sarkában talál.

Banki átutalás

Amennyiben a számláját banki átutalással kívánja rendezni, az utalásnál az alábbi bankszámlaszámot adja meg:

  • MBH Bank: 10300002-10818253-00014902
  • Kérjük a közlemény rovatban kizárólag az új szerződésszámát tüntesse fel!

Amennyiben a szolgáltatóváltás napja előtt Ön felmondja az előfizetői szerződését, a korábbi befizetéseiből keletkezett túlfizetését a korábbi szolgáltatótól tudja visszaigényelni.

Előzetesen befizetett díjak

A szolgáltatóváltás napján esetlegesen fennálló túlfizetését (számla értékén felül befizetett összeg, éves/féléves gyakoriságú számlázás) a korábbi szolgáltatója továbbítja a One Magyarország Zrt. részére, ha a szolgáltatóváltás napján az Ön előfizetői szerződése fennáll. A túlfizetés összegét a One Magyarország Zrt. az általa kiállított számláiban érvényesíteni fogja.

Eszközökkel kapcsolatos információk

Kihelyezett eszközök

A jelenleg Önnél lévő eszközökön semmilyen változást nem fog tapasztalni, sem a kezelőfelületen, sem a működésében, azok továbbra is az Ön használatában maradnak. A szolgáltatóváltást követően az eszközök kezelésére vonatkozóan a One Magyarország Zrt. általános szerződési feltétele lesz irányadó.

Hibaelhárítás

Az eszközökkel kapcsolatos hibaelhárítást 2025. november 30. napjáig még a korábbi szolgáltató végzi, és az ehhez szükséges bejelentéseket a korábbiakban megszokott módon tudja megtenni. 2025. december 1. napja után a hibabejelentéseket a One Magyarország Zrt. ügyfélszolgálatán, a belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámon tudja megtenni.

További információk

Amennyiben a szolgáltatása 2025. november 30. napján díjtartozás miatt korlátozva van, ezt a korlátozást a szolgáltatóváltás keretében és azzal megegyező dátummal a One Magyarország Zrt. feloldja. A korlátozás okaként fennálló díjtartozását még a korábbi szolgáltatója, a Direct One részére kell megfizetnie. A One Magyarország Zrt. a továbbiakban az újra aktivált szolgáltatást az Általános Szerződési Feltételei szerint nyújtja Önnek, melynek díját a szolgáltatóváltást követően a One Magyarország Zrt. részére kell megfizetnie.

Az alábbi táblázatban foglaltuk össze az Ön számára, hogy a Direct One jelenlegi programcsomagjának mely, a One által kínált csomag felel meg.
A TV Medium (DVB-S) csomag csatornakiosztását csatornakiosztás tekintheti meg az „Előfizetett csomagom” legördülő menüben a TV Medium (DVB-S) csomag kiválasztásával.

Direct One programcsomagOne programcsomag
M7(138) SMARTTV Medium (DVB-S)
M7(140) PLUSTV Medium (DVB-S)
M7(142) FILMBOX PACKFilmbox Pro csomag
M7(143) HBO PACKdigital HBO Pak
M7(144) CINEMAX PACKCinemax Pak
M7(145) NIGHT PACKDigital Active csomag
M7(147) B2B SMARTÜzleti TV Maxi (DVB-S) díjcsomag*
M7(149) B2B PLUSÜzleti TV Maxi (DVB-S) díjcsomag*
M7(151) B2B FILMBOX PACKFilmbox Pro csomag
M7(152) B2B HBO PACKdigital HBO Pak
M7(153) B2B CINEMAX PACKCinemax Pak
M7(158) FREE CINEMAX PACKCinemax Pak
M7(159) FREE FILMBOX PACKFilmbox Pro csomag
M7(160) FREE HBO PACKdigital HBO Pak

*A TV Medium (DVB-S) csomag kiosztása megegyezik az Üzleti TV Maxi (DVB-S) csatornakiosztással. 

Az alábbi táblázatban foglaltuk össze, hogy mely jelenlegi programcsomagnak melyik programcsomag felel meg a One kínálatában a csomagokban elérhető csatornakiosztásokkal együtt.

Direct One kiegészítő csomagOne kiegészítő csomagOne TV kiegészítő csomagban elérhető csatornákOne kiegészítő csomagban elérhető streaming szolgáltatás
Night PackDigital Active csomagHustler TV, Private TV, SuperOne, EroXXXnincs
Filmbox PackFilmbox Pro csomagFilmBox Extra, FilmBox Extra HD, FilmBox Family, FilmBox Prémium, FilmBox StarsFilmbox+
Cinemax Pack + HBO Packdigital HBO MaxPak*Cinemax, HBO, HBO 2, HBO 3HBO Max
HBO Packdigital HBO PakHBO, HBO 2, HBO 3HBO Max
Cinemax PackCinemax PakCinemaxnincs

*Direkt One Cinemax Pack és HBO Pack csomag egyidejű előfizetése esetén érvényes csomag 2025. december 1.-t követően.

Szolgáltatóváltással kapcsolatos adatkezelési tájékoztató (PDF)