Tájékoztató a szolgáltatóváltásról a Direct One műholdas ügyfelei részére
2025. december 1-jétől az Ön műholdas televízió szolgáltatója a One Magyarország Zrt. (továbbiakban: One).
Változások, amelyek Önt érintik:
Számlázás:
A 2025. november 30-ig tartó időszakra vonatkozó számlát a megszokott módon korábbi szolgáltatója, a Canal+ Luxembourg S.à r.l. állította ki, és az ő részére kell a szolgáltatási díjat megfizetnie. A 2025.11.30 előtti számláit változatlanul eléri a webes Direct One fiókjában, ahol az esetleges fennmaradt tartozását is kiegyenlítheti. 2025. december 1-től már a One Magyarország Zrt. nyújtja a szolgáltatást, állítja ki a számlát és a díjat is az új szolgáltató felé kell kiegyenlítenie. A One Magyarország Zrt. a jogviszony megszakítása nélkül biztosítja Önnek a korábban igénybe vett szolgáltatást. A szolgáltatóváltás nem érinti a havi előfizetési díj bruttó összegét, az változatlan marad, kivéve az e-Pack kedvezmény díját. Felhívjuk figyelmét, hogy a Canal+ Luxembourg S.à r.l. által – a feltételek teljesülése esetén – biztosított e-Pack kedvezmény a jelenlegi formájában a szolgáltatóváltást követően megszűnik.e-Pack kedvezmény:
Felhívjuk figyelmét, hogy a Canal+ által – a feltételek teljesülése esetén – biztosított e-Pack kedvezmény, melynek mértéke 400 Ft, a jelenlegi formájában a szolgáltatóváltást követően megszűnik. 2025. december 1-től lehetőség van arra, hogy Ön egy új szerződés megkötését követően igénybe vegye a One e-Pack kedvezményét. A szerződéskötés során a One műholdas TV csomagjai közül választhat, ráadásul egy teljesen új berendezést (beltéri egységet) is biztosítunk Önnek. A One által biztosított e-Pack kedvezményekről részletes információ található az e-Pack oldalunkon.Szerződés időtartama:
Ha Önnek a Direct One-nál határozott idejű szerződése volt, akkor az Ön szerződése a One-nál úgy folytatódik, hogy a lejárati ideje azonos lesz a korábbi szolgáltatónál fennálló lejárati idővel. Ha Önnek határozatlan idejű szerződése volt a Direct One-nál, akkor a One-nál is határozatlan idejű szerződéssel folytatja előfizetői jogviszonyát.Programcsomagok:
A szolgáltatóváltást követően a TV Medium nevű programcsomagot biztosítjuk Önnek. Módosulnak a programcsomagok, a csatornakiosztás és a kiegészítő csomagok nevei és azok tartalma. Tekintse meg, hogy a Direct One programcsomagja milyen programcsomagra változik a One Magyarországnál.Direct Now applikáció:
Direct Now applikáció: A szolgáltatóváltással a Direct Now applikációhoz való hozzférés megszűnik. Ha korábban Direct One műholdas TV előfizetéssel rendelkezett (Smart Plus), szolgáltatása 2025. december 1-től átkerült a One Magyarország Zrt.-hez, az eszközök változatlan használata mellett. A Direct Now alkalmazás 2025.12.01-től nem elérhető, azonban lehetősége van a TV Family csomagra váltásra, amivel elérhetővé válik a OneTV szolgáltatásunk. További információk a OneTV szolgáltatásrólA TV Family csomagra váltás feltétele, hogy rendelkezzen magyarországi állandó lakcímmel, valamint az eszközt/eszközöket magyarországi szolgáltatási címre tudjuk kihelyezni. A váltásról részleteket a Szolgáltatóváltással kapcsolatos oldalunkon talál.
Hibaelhárítás:
A műszaki átállást 2025. december 1. napján 0:00 és 6:00 óra között hajtjuk végre. 2025. december 1-jén a berendezések (beltéri egységek) automatikusan újrahangolnak. Amennyiben azt tapasztalja, hogy az újrahangolás valamiért nem történik meg, tegye 10 percre standby állapotba készülékét, majd újraindítást követően kapcsoljon az 1-es vagy 10-es pozícióra. Ha az újrahangolás esetleg mégsem történne meg az előző lépéseket követően, akkor kérjük, hogy válassza a gyári beállítások visszaállítását és a kézi újrahangolást végezze el.Korábbi Direct One műholdas TV vagy online TV előfizető közötti különbség:
Ha korábban Direct One műholdas TV előfizetéssel rendelkezett (Smart Plus), szolgáltatása december 1-től átkerült a One Magyarország Zrt.-hez az eszközök változatlan használata mellett, és ezzel a Direct Now applikációhoz való hozzáférése megszűnt. Korábbi előfizetőként számlái továbbra is elérhetőek ügyfélfiókjában.Korábbi Direct One online TV csomaggal (Smart Now vagy Plus Now, jelenleg CANAL+ Now vagy CANAL+ Now Extra) rendelkező ügyfelek nem érintettek a szolgáltató váltásban, számukra továbbra is a CANAL+ szolgáltató tud segítséget nyújtani.
Elérhetőségeink:
Ha kérdése van vagy segítségre van szüksége a szolgáltatóváltás után hívja a belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámot vagy látogasson el a One üzletek valamelyikébe.Számlázással kapcsolatos változások
Szerződésszám
Szolgáltatóváltással egy időben új szerződésszám kerül meghatározásra, amit a szolgáltatóváltást követően érkező első számlájában talál meg. Papíralapú számla esetében a szerződésszám a jobb felső sarokban, elektronikus számla esetén pedig a számla bal oldalán látható.
Számlák kézbesítése
Amennyiben eddig Díjneten keresztül kapta meg számláját és ott egyenlítette ki, adminisztrációs okokból a szolgáltatóváltás után számláját papíralapon kapja meg. Felhívjuk figyelmét, hogy a One-nál is elérhető az elektronikus számlázás. Kérjük, tájékozódjon a lehetőségekről Számlázással kapcsolatos információk oldalunkon. A szolgáltatóváltást követően a számlák kézbesítési módja egyéb esetben nem változik, továbbra is a megszokott módon, elektronikusan vagy papíralapon kapja meg számláját.
Számlabefizetés határideje
A papíralapú számlák esetében a számla fizetési határideje általában az adott hónap 25. napja, az e-számla fizetési határideje pedig a kiállítás hónapjának 20. napja. A mindenkor aktuális számlák befizetési határideje minden esetben a számlán kiemelten kerül feltüntetésre.
Számlázás gyakorisága
2025. december 1-jét követően az Ön számára a számlák havi gyakorisággal fognak érkezni, melyeket havi rendszerességgel szükséges kiegyenlíteni. Nincs lehetőség éves vagy féléves díjfizetési gyakorisággal rendezni számláját.
Változások a számlabefizetés módjában
Díjnet fizetés megszűnése
Amennyiben telekommunikációs számláit eddig Díjneten keresztül fizette, akkor a szolgáltatóváltást követően a számlát papíralapon kapja. A Díjneten keresztüli fizetési lehetőség a jövőben megszűnik. A Díjnetes befizetés helyett kérjük, válassza a csoportos beszedési megbízást vagy a banki átutalást a számlái befizetésére.
Csoportos beszedési megbízás
A csoportos beszedési megbízás, mint fizetési mód a jövőben is rendelkezésére áll. A szolgáltatóváltást követően új megbízást kell adnia bankjának a One részére az „A12175136T002” GIRO-kódra. Mivel a megbízás rögzítéséhez szükséges szerződésszámát csak a szolgáltatásváltást követően kiállított első számlán kapja meg, ezért kérjük, hogy első számlája befizetését más módon, elsősorban banki átutalással teljesítse!
Csoportos beszedési megbízás rögzítéséhez szükséges adatok:
- GIRO-kód: A12175136T002
- Szerződésszám, amit papíralapú számla esetén a jobb felső sarokban, elektronikus számla esetén a bal oldalon talál.
Banki átutalás
Amennyiben a számláját banki átutalással kívánja rendezni, az utalásnál az alábbi bankszámlaszámot adja meg:
- MBH Bank: 10300002-10818253-00014902
- Nemzetközi utalás esetén az alábbi IBAN/SWIFT kód használható:
IBAN: HU60 10300002-10818253-00014902
SWIFT kód: MKKBHUHBXXX
Kérjük a közlemény rovatban kizárólag az új szerződésszámát tüntesse fel!
Amennyiben a szolgáltatóváltás napja előtt Ön felmondja az előfizetői szerződését, a korábbi befizetéseiből keletkezett túlfizetését a korábbi szolgáltatótól tudja visszaigényelni.
Online befizetési lehetőség
Számláit a szolgáltatóváltás után lehetősége van online is rendezni a Számlabefizetés oldalon, a 'Korábbi Direct One műholdas TV' ügyféltípus kiválasztásával.
Előzetesen befizetett díjak
A szolgáltatóváltás napján esetlegesen fennálló túlfizetését (számla értékén felül befizetett összeg, éves/féléves gyakoriságú számlázás) a korábbi szolgáltatója továbbítja a One részére, ha a szolgáltatóváltás napján az Ön előfizetői szerződése fennáll. A túlfizetés összegét a One az általa kiállított számláiban érvényesíteni fogja.
Eszközökkel kapcsolatos információk
Kihelyezett eszközök
A jelenleg Önnél lévő eszközökön semmilyen változást nem fog tapasztalni, sem a kezelőfelületen, sem a működésében, azok továbbra is az Ön használatában maradnak. A szolgáltatóváltást követően az eszközökre vonatkozóan a One általános szerződési feltétele lesz irányadó.
Hibaelhárítás
Az eszközökkel kapcsolatos hibaelhárítást 2025. november 30. napjáig még a korábbi szolgáltató végzi, és az ehhez szükséges bejelentéseket a korábbiakban megszokott módon tudja megtenni. 2025. december 1. napja után a hibabejelentéseket a One Magyarország Zrt. ügyfélszolgálatán, a belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámon tudja megtenni. A sikeres hibaelhárítás érdekében, amennyiben a szolgáltatást nem a szerződésen szereplő címen veszi igénybe, kérjük kezdeményezzen adategyeztetést, módosítást.
One online ügyfélkapu használat
Első bejelentkezés
A One oldalán a bejelentkezésnél válassza a „korábbi Direct One műholdas TV” ügyféltípust. Az első bejelentkezés során adja meg az első számlán található új szerződésszámot. A rendszer ezt később megjegyzi, így nem szükséges újra megadni.
Ügyintézési lehetőségek
• Szerződés adatok (elérhetőségek, bankszámlaszám) megtekintése és módosítása
• Számlaegyenleg, befizetések és aktuális egyenleg megtekintése, módosítása és kiegyenlítése
• Szolgáltatás adatainak és azok díjainak, valamint technikai eszközök listájának megtekintése
• HBO Max és FilmBox+ szolgáltatás aktiválása