Tájékoztató a szolgáltatóváltásról a Direct One műholdas ügyfelei részére

2025. december 1-jétől az Ön műholdas televízió szolgáltatója a One Magyarország Zrt. (továbbiakban: One).

Változások, amelyek Önt érintik:

Számlázás:

A 2025. november 30-ig tartó időszakra vonatkozó számlát a megszokott módon korábbi szolgáltatója, a Canal+ Luxembourg S.à r.l. állította ki, és az ő részére kell a szolgáltatási díjat megfizetnie. A 2025.11.30 előtti számláit változatlanul eléri a webes Direct One fiókjában, ahol az esetleges fennmaradt tartozását is kiegyenlítheti. 2025. december 1-től már a One Magyarország Zrt. nyújtja a szolgáltatást, állítja ki a számlát és a díjat is az új szolgáltató felé kell kiegyenlítenie. A One Magyarország Zrt. a jogviszony megszakítása nélkül biztosítja Önnek a korábban igénybe vett szolgáltatást. A szolgáltatóváltás nem érinti a havi előfizetési díj bruttó összegét, az változatlan marad, kivéve az e-Pack kedvezmény díját. Felhívjuk figyelmét, hogy a Canal+ Luxembourg S.à r.l. által – a feltételek teljesülése esetén – biztosított e-Pack kedvezmény a jelenlegi formájában a szolgáltatóváltást követően megszűnik.

e-Pack kedvezmény:

Felhívjuk figyelmét, hogy a Canal+ által – a feltételek teljesülése esetén – biztosított e-Pack kedvezmény, melynek mértéke 400 Ft, a jelenlegi formájában a szolgáltatóváltást követően megszűnik. 2025. december 1-től lehetőség van arra, hogy Ön egy új szerződés megkötését követően igénybe vegye a One e-Pack kedvezményét. A szerződéskötés során a  One műholdas TV csomagjai közül választhat, ráadásul egy teljesen új berendezést (beltéri egységet) is biztosítunk Önnek. A One által biztosított e-Pack kedvezményekről részletes információ található az e-Pack oldalunkon.

Szerződés időtartama:

Ha Önnek a Direct One-nál határozott idejű szerződése volt, akkor az Ön szerződése a One-nál úgy folytatódik, hogy a lejárati ideje azonos lesz a korábbi szolgáltatónál fennálló lejárati idővel. Ha Önnek határozatlan idejű szerződése volt a Direct One-nál, akkor a One-nál is határozatlan idejű szerződéssel folytatja előfizetői jogviszonyát.

Programcsomagok:

A szolgáltatóváltást követően a TV Medium nevű programcsomagot biztosítjuk Önnek. Módosulnak a programcsomagok, a csatornakiosztás és a kiegészítő csomagok nevei és azok tartalma. Tekintse meg, hogy a Direct One programcsomagja milyen programcsomagra változik a One Magyarországnál.

Direct Now applikáció:

Direct Now applikáció: A szolgáltatóváltással a Direct Now applikációhoz való hozzférés megszűnik. Ha korábban Direct One műholdas TV előfizetéssel rendelkezett (Smart Plus), szolgáltatása 2025. december 1-től átkerült a One Magyarország Zrt.-hez, az eszközök változatlan használata mellett. A Direct Now alkalmazás 2025.12.01-től nem elérhető, azonban lehetősége van a TV Family csomagra váltásra, amivel elérhetővé válik a OneTV szolgáltatásunk. További információk a OneTV szolgáltatásról
A TV Family csomagra váltás feltétele, hogy rendelkezzen magyarországi állandó lakcímmel, valamint az eszközt/eszközöket magyarországi szolgáltatási címre tudjuk kihelyezni. A váltásról részleteket a Szolgáltatóváltással kapcsolatos oldalunkon talál.

Hibaelhárítás:

A műszaki átállást 2025. december 1. napján 0:00 és 6:00 óra között hajtjuk végre. 2025. december 1-jén a berendezések (beltéri egységek) automatikusan újrahangolnak. Amennyiben azt tapasztalja, hogy az újrahangolás valamiért nem történik meg, tegye 10 percre standby állapotba készülékét, majd újraindítást követően kapcsoljon az 1-es vagy 10-es pozícióra. Ha az újrahangolás esetleg mégsem történne meg az előző lépéseket követően, akkor kérjük, hogy válassza a gyári beállítások visszaállítását és a kézi újrahangolást végezze el.

Korábbi Direct One műholdas TV vagy online TV előfizető közötti különbség:

Ha korábban Direct One műholdas TV előfizetéssel rendelkezett (Smart Plus), szolgáltatása december 1-től átkerült a One Magyarország Zrt.-hez az eszközök változatlan használata mellett, és ezzel a Direct Now applikációhoz való hozzáférése megszűnt. Korábbi előfizetőként számlái továbbra is elérhetőek ügyfélfiókjában.
Korábbi Direct One online TV csomaggal (Smart Now vagy Plus Now, jelenleg CANAL+ Now vagy CANAL+ Now Extra) rendelkező ügyfelek nem érintettek a szolgáltató váltásban, számukra továbbra is a CANAL+ szolgáltató tud segítséget nyújtani.

Elérhetőségeink:

Ha kérdése van vagy segítségre van szüksége a szolgáltatóváltás után hívja a belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámot vagy látogasson el a One üzletek valamelyikébe.

Számlázással kapcsolatos változások

Szerződésszám

Szolgáltatóváltással egy időben új szerződésszám kerül meghatározásra, amit a szolgáltatóváltást követően érkező első számlájában talál meg. Papíralapú számla esetében a szerződésszám a jobb felső sarokban, elektronikus számla esetén pedig a számla bal oldalán látható.

Számlák kézbesítése

Amennyiben eddig Díjneten keresztül kapta meg számláját és ott egyenlítette ki, adminisztrációs okokból a szolgáltatóváltás után számláját papíralapon kapja meg. Felhívjuk figyelmét, hogy a One-nál is elérhető az elektronikus számlázás. Kérjük, tájékozódjon a lehetőségekről Számlázással kapcsolatos információk oldalunkon. A szolgáltatóváltást követően a számlák kézbesítési módja egyéb esetben nem változik, továbbra is a megszokott módon, elektronikusan vagy papíralapon kapja meg számláját.

Számlabefizetés határideje

A papíralapú számlák esetében a számla fizetési határideje általában az adott hónap 25. napja, az e-számla fizetési határideje pedig a kiállítás hónapjának 20. napja. A mindenkor aktuális számlák befizetési határideje minden esetben a számlán kiemelten kerül feltüntetésre.

Számlázás gyakorisága

2025. december 1-jét követően az Ön számára a számlák havi gyakorisággal fognak érkezni, melyeket havi rendszerességgel szükséges kiegyenlíteni. Nincs lehetőség éves vagy féléves díjfizetési gyakorisággal rendezni számláját.

Változások a számlabefizetés módjában

Díjnet fizetés megszűnése

Amennyiben telekommunikációs számláit eddig Díjneten keresztül fizette, akkor a szolgáltatóváltást követően a számlát papíralapon kapja. A Díjneten keresztüli fizetési lehetőség a jövőben megszűnik. A Díjnetes befizetés helyett kérjük, válassza a csoportos beszedési megbízást vagy a banki átutalást a számlái befizetésére.

Csoportos beszedési megbízás

A csoportos beszedési megbízás, mint fizetési mód a jövőben is rendelkezésére áll. A szolgáltatóváltást követően új megbízást kell adnia bankjának a One részére az „A12175136T002” GIRO-kódra. Mivel a megbízás rögzítéséhez szükséges szerződésszámát csak a szolgáltatásváltást követően kiállított első számlán kapja meg, ezért kérjük, hogy első számlája befizetését más módon, elsősorban banki átutalással teljesítse!

Csoportos beszedési megbízás rögzítéséhez szükséges adatok:

  • GIRO-kód: A12175136T002
  • Szerződésszám, amit papíralapú számla esetén a jobb felső sarokban, elektronikus számla esetén a bal oldalon talál.

Banki átutalás

Amennyiben a számláját banki átutalással kívánja rendezni, az utalásnál az alábbi bankszámlaszámot adja meg:

  • MBH Bank: 10300002-10818253-00014902
  • Nemzetközi utalás esetén az alábbi IBAN/SWIFT kód használható:
    IBAN: HU60 10300002-10818253-00014902
    SWIFT kód: MKKBHUHBXXX

Kérjük a közlemény rovatban kizárólag az új szerződésszámát tüntesse fel!

Amennyiben a szolgáltatóváltás napja előtt Ön felmondja az előfizetői szerződését, a korábbi befizetéseiből keletkezett túlfizetését a korábbi szolgáltatótól tudja visszaigényelni.

Online befizetési lehetőség

Számláit a szolgáltatóváltás után lehetősége van online is rendezni a Számlabefizetés oldalon, a 'Korábbi Direct One műholdas TV' ügyféltípus kiválasztásával.

Előzetesen befizetett díjak

A szolgáltatóváltás napján esetlegesen fennálló túlfizetését (számla értékén felül befizetett összeg, éves/féléves gyakoriságú számlázás) a korábbi szolgáltatója továbbítja a One részére, ha a szolgáltatóváltás napján az Ön előfizetői szerződése fennáll. A túlfizetés összegét a One az általa kiállított számláiban érvényesíteni fogja.

Eszközökkel kapcsolatos információk

Kihelyezett eszközök

A jelenleg Önnél lévő eszközökön semmilyen változást nem fog tapasztalni, sem a kezelőfelületen, sem a működésében, azok továbbra is az Ön használatában maradnak. A szolgáltatóváltást követően az eszközökre vonatkozóan a One általános szerződési feltétele lesz irányadó.

Hibaelhárítás

Az eszközökkel kapcsolatos hibaelhárítást 2025. november 30. napjáig még a korábbi szolgáltató végzi, és az ehhez szükséges bejelentéseket a korábbiakban megszokott módon tudja megtenni. 2025. december 1. napja után a hibabejelentéseket a One Magyarország Zrt. ügyfélszolgálatán, a belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámon tudja megtenni. A sikeres hibaelhárítás érdekében, amennyiben a szolgáltatást nem a szerződésen szereplő címen veszi igénybe, kérjük kezdeményezzen adategyeztetést, módosítást.

One online ügyfélkapu használat

Első bejelentkezés

A One oldalán a bejelentkezésnél válassza a „korábbi Direct One műholdas TV” ügyféltípust. Az első bejelentkezés során adja meg az első számlán található új szerződésszámot. A rendszer ezt később megjegyzi, így nem szükséges újra megadni.

Ügyintézési lehetőségek

• Szerződés adatok (elérhetőségek, bankszámlaszám) megtekintése és módosítása
• Számlaegyenleg, befizetések és aktuális egyenleg megtekintése, módosítása és kiegyenlítése
• Szolgáltatás adatainak és azok díjainak, valamint technikai eszközök listájának megtekintése
• HBO Max és FilmBox+ szolgáltatás aktiválása

További információk

A 2025. december 1-jét követően Önre a One Általános Szerződési Feltételei alkalmazandóak oly módon, hogy az ÁSZF 10-es számú melléklete tartalmazza azokat a rendelkezéseket, amelyeket az Ön esetében az általánostól eltérően kell alkalmazni. Az eltérő rendelkezéseket tartalmazó 10. számú melléklet Általános Szerződési Feltételek oldalunkon érhető el.

Amennyiben a szolgáltatása 2025. november 30. napján díjtartozás miatt korlátozva van, ezt a korlátozást a szolgáltatóváltás keretében és azzal megegyező dátummal a One feloldja. A korlátozás okaként fennálló díjtartozását még a korábbi szolgáltatója, a Direct One részére kell megfizetnie. A One a továbbiakban az újra aktivált szolgáltatást az Általános Szerződési Feltételei szerint nyújtja Önnek, melynek díját a szolgáltatóváltást követően a One részére kell megfizetnie.

Az alábbi táblázatban foglaltuk össze az Ön számára, hogy a Direct One jelenlegi programcsomagjának mely, a One által kínált csomag felel meg.
A TV Medium (DVB-S) csomag csatornakiosztását csatornakiosztás oldalunkonkon tekintheti meg az „Előfizetett csomagom” legördülő menüben a TV Medium (DVB-S) csomag kiválasztásával.

Direct One programcsomagOne programcsomag
M7(138) SMARTTV Medium (DVB-S)
M7(140) PLUSTV Medium (DVB-S)
M7(142) FILMBOX PACKFilmbox Pro csomag
M7(143) HBO PACKdigital HBO Pak
M7(144) CINEMAX PACKCinemax Pak
M7(145) NIGHT PACKDigital Active csomag
M7(147) B2B SMARTÜzleti TV Maxi (DVB-S) díjcsomag*
M7(149) B2B PLUSÜzleti TV Maxi (DVB-S) díjcsomag*
M7(151) B2B FILMBOX PACKFilmbox Pro csomag
M7(152) B2B HBO PACKdigital HBO Pak
M7(153) B2B CINEMAX PACKCinemax Pak
M7(158) FREE CINEMAX PACKCinemax Pak
M7(159) FREE FILMBOX PACKFilmbox Pro csomag
M7(160) FREE HBO PACKdigital HBO Pak

*A TV Medium (DVB-S) csomag kiosztása megegyezik az Üzleti TV Maxi (DVB-S) csatornakiosztással. 

Az alábbi táblázatban foglaltuk össze, hogy mely jelenlegi programcsomagnak melyik programcsomag felel meg a One kínálatában a csomagokban elérhető csatornakiosztásokkal együtt.

Direct One kiegészítő csomagOne kiegészítő csomagOne TV kiegészítő csomagban elérhető csatornákOne kiegészítő csomagban elérhető streaming szolgáltatás
Night PackDigital Active csomagHustler TV, Private TV, SuperOne, EroXXXnincs
Filmbox PackFilmbox Pro csomagFilmBox Extra, FilmBox Extra HD, FilmBox Family, FilmBox Prémium, FilmBox StarsFilmbox+
Cinemax Pack + HBO Packdigital HBO MaxPak*Cinemax, HBO, HBO 2, HBO 3HBO Max
HBO Packdigital HBO PakHBO, HBO 2, HBO 3HBO Max
Cinemax PackCinemax PakCinemaxnincs

*Direct One Cinemax Pack és HBO Pack csomag egyidejű előfizetése esetén érvényes csomag 2025. december 1.-t követően.

Amennyiben Ön a szolgáltatását átmeneti időszakra szüneteltette a Direct One-nál, úgy a szolgáltatóváltást követően az Ön által kért szüneteltetési időszak megszakítás nélkül folytatódik a One Magyarország Zrt.-nél, aminek feloldását One ügyfélszolgálatán kérheti.

A szolgáltatóváltással egyidőben az előfizetői csomagjához tartozó HBO Max és Filmbox+ streaming szolgáltatást is ismét aktiválni szükséges, a korábbi jogosultsága a szolgáltatóváltással megszűnik. Az aktiválás pár egyszerű lépésben elvégezhető:

Hozzon létre az ügyfélkapu fiókot Bejelentkezés - D-Ügyfélkapu oldalon

HBO Max aktiválása

A regisztrációt és bejelentkezést követően a kiválasztott szerződéshez tartozóan az oldal felkínálja az HBO Max aktiválást. A „regisztráljon” gombra kattintva átirányítjuk az HBO Max oldalára ahol a szolgáltatók közül a One (korábbi DIGI, Invitel és Direct One ügyfelek) opciót választva végezhető el a regisztráció.

A Filmbox+ aktiválás

A regisztrációt és bejelentkezést követően a kiválasztott szerződéshez tartozóan az oldal felkínálja a Filmbox+ aktiválást. A „Filmbox+ aktiválása” gombra kattintva automatikusan elkészül a Filmbox+ fiókja, melynek adatait a D-Ügyfélkapun regisztrált e-mail címre kiküldjük.

Szolgáltatóváltással kapcsolatos adatkezelési tájékoztató (PDF)