Tájékoztató a szolgáltatóváltásról Direct One ügyfelek részére
Szeretnénk tájékoztatni, hogy 2025. december 1-jétől az Ön műholdas televízió szolgáltatója a One Magyarország Zrt. (továbbiakban: One).
Változások, amelyek Önt érintik:
Számlázás:
A 2025. november 30-ig tartó időszakra vonatkozó számlát a megszokott módon jelenlegi szolgáltatója, a Canal+ Luxembourg S.à r.l. állítja ki, és az ő részére kell a szolgáltatási díjat megfizetnie. Korábbi számláit változatlanul eléri a Direct One online felületén. 2025. december 1-től már a One Magyarország Zrt. nyújtja a szolgáltatást, állítja ki a számlát és a díjat is az új szolgáltató felé kell kiegyenlítenie.e-Pack kedvezmény:
Felhívjuk figyelmét, hogy a Canal+ által – a feltételek teljesülése esetén – biztosított e-Pack kedvezmény a jelenlegi formájában a szolgáltatóváltást követően megszűnik. A One Magyarország Zrt. által biztosított e-Pack kedvezményekről és az igénybevétel lehetőségeiről részletes információ található az ePack oldalunkon.Programcsomagok:
A szolgáltatóváltást követően a TV Medium nevű programcsomagot biztosítjuk Önnek. Módosulnak a programcsomagok, a kiegészítő csomagok nevei és a csatornakiosztás is. Tekintse meg, hogy a Direct One programcsomagja milyen programcsomagra változik a One Magyarországnál.Direct Now applikáció:
A szolgáltatóváltással a Direct Now applikációhoz való hozzáférés megszűnik.Hibaelhárítás:
A műszaki átállást 2025. december 1. napján 0:00 és 6:00 óra között hajtjuk végre. 2025. december 1-jén a berendezések automatikusan újrahangolnak. Amennyiben az újrahangolás nem történik meg, tegye 10 percre standby állapotba készülékét, majd újraindítást követően kapcsoljon az 1-es vagy 10-es pozícióra.Ha az újrahangolás esetleg mégsem történne meg az előző lépéseket követően, akkor kérjük, hogy válassza a gyári beállítások visszaállítását és a kézi újrahangolást végezze el.
Elérhetőségeink:
Ha kérdése van vagy segítségre van szüksége a szolgáltatóváltás után hívja a belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámot vagy látogasson el a One üzletek valamelyikébe.Számlázással kapcsolatos változások
Szerződésszám
Szolgáltatóváltással egy időben új szerződésszám kerül meghatározásra, amit a szolgáltatóváltást követően érkező első számla bal felső sarkában talál meg.
Számlák kézbesítése
A szolgáltatóváltást követően a számlák kézbesítési módja nem változik, továbbra is a megszokott módon, elektronikusan vagy papír alapon kapja meg számláját.
Számlabefizetés határideje
A papír alapú számlák esetében a számla fizetési határideje mindig az adott hónap 25. napja, az e-számla fizetési határideje pedig egységesen a kiállítás hónapjának 20. napja. A számlafizetési határidő a számlákon minden esetben kiemelten feltüntetésre kerül.
Számlázás gyakorisága
2025. december 1-jét követően az Ön számára a számlák havi gyakorisággal fognak érkezni, melyeket havi gyakorisággal szükséges kiegyenlíteni.
Változások a számlabefizetés módjában
Díjnet fizetés megszűnése
Csoportos beszedési megbízás
A csoportos beszedési megbízás, mint fizetési mód a jövőben is rendelkezésére áll. A szolgáltatóváltást követően új megbízást kell adnia bankjának a One Magyarország Zrt. részére. Mivel a megbízás rögzítéséhez szükséges szerződésszámát csak a szolgáltatásváltást követően kiállított első számlán kapja meg, ezért kérjük, hogy első számlája befizetését más módon, elsősorban banki átutalással teljesítse!
Csoportos beszedési megbízás rögzítéséhez szükséges adatok:
- GIRO-kód: A12175136T002
- Szerződésszám, amit a számlája bal felső sarkában talál.
Banki átutalás
Amennyiben a számláját banki átutalással kívánja rendezni, az utalásnál az alábbi bankszámlaszámot adja meg:
- MBH Bank: 10300002-10818253-00014902
- Kérjük a közlemény rovatban kizárólag az új szerződésszámát tüntesse fel!
Amennyiben a szolgáltatóváltás napja előtt Ön felmondja az előfizetői szerződését, a korábbi befizetéseiből keletkezett túlfizetését a korábbi szolgáltatótól tudja visszaigényelni.
Előzetesen befizetett díjak
A szolgáltatóváltás napján esetlegesen fennálló túlfizetését (számla értékén felül befizetett összeg, éves/féléves gyakoriságú számlázás) a korábbi szolgáltatója továbbítja a One Magyarország Zrt. részére, ha a szolgáltatóváltás napján az Ön előfizetői szerződése fennáll. A túlfizetés összegét a One Magyarország Zrt. az általa kiállított számláiban érvényesíteni fogja.
Eszközökkel kapcsolatos információk
Kihelyezett eszközök
A jelenleg Önnél lévő eszközökön semmilyen változást nem fog tapasztalni, sem a kezelőfelületen, sem a működésében, azok továbbra is az Ön használatában maradnak. A szolgáltatóváltást követően az eszközök kezelésére vonatkozóan a One Magyarország Zrt. általános szerződési feltétele lesz irányadó.
Hibaelhárítás
Az eszközökkel kapcsolatos hibaelhárítást 2025. november 30. napjáig még a korábbi szolgáltató végzi, és az ehhez szükséges bejelentéseket a korábbiakban megszokott módon tudja megtenni. 2025. december 1. napja után a hibabejelentéseket a One Magyarország Zrt. ügyfélszolgálatán, a belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámon tudja megtenni.